“Fantastisk service”

Jollehuset
nr. 12 af 59 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

God mad. Smilende personale. Flotte autentiske omgivelser. Kan anbefales. Besøgte stedet med min hustru, datter og svigersøn. Prisen meget fornuftig

Tak, bennythomsen

Anmeldt 21. august 2020

Restauranterne ligger jo på stribe på Fiskehuskaj så for os var det lidt tilfældigt at vi kom på Jollehuset. Hurtig og smilende betjening. Vi bestilte Rigtigt stjerneskud og fiskefileter. Det var ok, men desværre ikke så vi synes, at vi skulle tage på Jollehuset igen. På Skagen har vi naturligvis jo større forventninger til "fiskeoplevelser" end mange andre steder i landet.

Tak, Johnlarse
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Wow for en fest, bestilte skaldyrs tallerken og det var bare godt. Jomfruhummerne har perfekt tilredt og alt smagte godt. Corona restriktioner var overholdt til punkt og prikke her, og der var god service.

Tak, thomasutne
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Fin og hurtig betjening af en gruppe på 8. Børnene var meget tilfredse med fish’n chips. God beliggenhed på havnen

Tak, jesrok
Anmeldt 13. juli 2020

4 voksne og 3 børn fik efter nogen ventetid et bor til 7. hurtig betjening af søde og venlige personaler. rimelig ventetid og rigtig lækker fiskeanretninger i flere forskellige anretninger, intet at klage over, og til fornuftige priser. Har været der flere gange og kommer helt sikkert igen.

Tak, bcnr1

Rejsende, der kiggede på Jollehuset, kiggede også på

Skagen, Nordjylland
Skagen, Nordjylland

Har du været i Jollehuset? Fortæl om dine oplevelser!