“Lækker fisk men virkelige”
Anmeldelse af Green's Pub & Cafe

Green's Pub & Cafe
nr. 20 af 60 Restauranter i Skagen
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Lækker fisk men virkelige kedelige pomfritter selv de søde kartoffel”Chips”var lige så ringe som dem fra mac d. Frygteligt rødt krydderi på der gjorde det næsten umuligtvat smage den søde kartoffel.
Alt specielt øl var udsolgt og da vi havde fået vores mad så vi ikke en tjener før vi skulle betale.
Fisken var tyk og lækker med sprød øldej men svær at anbefale stedet kun pga den...
Vi kommer ihvertfald ikke igen

Tak, mitezza

Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Varm, dejlig fiskesuppe! En regnfulde vinterdag var det lige, hvad vi trængte til. Kan virkelig anbefales! Og der var julehyggeligt!

Dato for besøg: december 2019
Tak, InaMariaBarbara
Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Rigtig god fish n chips med frisk kuller. Lækre burgers og sprøde fritter. Vi har været her et par gange, og når der er ro på, er det et godt sted at spise en casual frokost eller aftensmåltid.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Songfie
Anmeldt 11. november 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt og fint sted. Familier med børn så ud til at hygge sig. God mad mange special øl, rimelig priser. En god oplevelse.
Henning

Dato for besøg: november 2019
Tak, Henninglarsen8
Anmeldt 29. oktober 2019

Varieret spisekort og hyggelige lokaler. Allerbedst er, at der under hver ret står hvilken specialøl der passer bedst til maden.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Sven G

Rejsende, der kiggede på Green's Pub & Cafe, kiggede også på

Har du været i Green's Pub & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!