Anmeldt d. 4. januar 2020

Vi tilbragte dagene mellem jul og nytår. Dejligt nyrenoveret værelse. Dejlig morgen buffet samt et par skønne middage i restauranten. Efter hjemkomsten til københavn opdagede jeg at jeg havde glemt en oplader til et vigtigt medicinsk udstyr på hotellet. Ringede og spurgte om det var blevet fundet, og det var det. Dagen efter var det i min postkasse, og de ville ikke engang have portoen betalt. Service ud over det vanlige.

Dato for ophold: december 2019
Tak, 739DanJ739
Anmeldt d. 24. november 2019

Vi rejser ofte med Happydays fordi der altid er garanti for høj kvalitet til en rigtig god pris. Også denne gang hvor vi var på Skagen hotel, som de nu har på programmet. Et dejligt badehotel-agtigt lille sted midt i byen i gamle bygninger i skagensfarver og flot moderniseret. Dejlige værelse, god service og stille og roligt, samt en fortrinlig restaurant og bar, hvor vi bl.a. fik en suveræn smørrebrødsbuffet. Opholdet via Happydays indeholdt bl.a. en lækker 3 retters menu med drink, det var meget lækker mad og der var rigeligt af den. Vi var meget afslappede da vi skulle hjem og følte vi havde været lang tid hjemmefra og langt væk. Det er ikke sidste gang vi vil derop via Happydays

Dato for ophold: november 2019
Tak, Karlo M
Anmeldt d. 19. september 2019 fra mobile enheder

Vi skulle overnatte en enkel nat i Skagen, vi valgte netop dette hotel, fordi det ligger i by midten(i starten af strøget).
Hotellet er fint og rent, utrolig hyggeligt. Personalet er meget imødekommende. Værelset (nr 69) er stort, pænt og lyst. Sengene er gode, dog ikke så stor, dynen og puden er også behalige. Morgenmaden er skøn, lidt for enhver. Vil man bo centralt, så skal man vælge dette hotel. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt d. 7. august 2019

Første besøg men absolut ikke det sidste. Venligt og imødekommende personale. Meget lækker, stor og velsmagende fiskeplatte. Flot og smagfuld indrettet restaurant. Ligger centralt overfor banegården. På gensyn næste gang vi kommer til Skagen

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LissaJust
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde 2 nætter i lejligheden “H.C. Andersen” som var på omkring 120-130 m2. Der var 8 sovepladser, så der var meget plads til 4 personer. Der var flere altaner og hotellet ligger i begyndelsen af hovedgaden, ca. 3 km til Grenen og en kort gåtur til havnen og fantastisk strand.
Morgenmaden var rigtig god og personalet meget venlige. Alt i alt en meget god oplevelse at bo på hotellet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, swagdaddk