“Fin eftermiddag på Skagen bryghus ”

Skagen Bryghus Restaurant
nr. 3 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. august 2021 fra mobile enheder

Fin eftermiddag med levende musik
Fik Skagens Skud fiskefillet med rejer kaviar og rugbrød Meget lækkert. Dertil forskellige øl fra Bryghuset

1  Tak, 349perj

Anmeldt 26. august 2021 fra mobile enheder

Frokost pp Skagen Bryghus ude under overdækningen. Super venlig modtagelse og det fortsatte hele vejen igennem. Alle smilede og servicen var i top. Vi fik henholdsvis en fiskeanetning med sild og fiskefrikadelle og en pariserbøf. Alt var så smukt anrettet og lækkert. Og så en god kold fadøl fra eget bryghus. Den bedste frokost på ferien.

1  Tak, LiseKBH
Anmeldt 24. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god øl og tak for det - men stegning af fiskefilet og fiskefrikadeller var ikke så godt - de var simpelthen stegt tørre.

Så nyd deres øl, men vent og se, om de engang lærer at stege rigtigt.

Tak, 455olel
Anmeldt 24. august 2021 fra mobile enheder

Dårlig of fræk service.
Vi bestiller 3 ØK til 2 personer, og blev ikke spurgt om størrelse af øllene, så vi må efterlade 1 øl, da vi er kørende

Tak, Connector11353348007
Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Er man til god øl, stemning og hygge skal Skagen Bryghus besøges. Der er styr på tingene, god betjening, god øl og god mad.
Absolut et besøg værd

Tak, larsgravgaardhansen

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!