“Virkelig god oplevelse - Alt spiller”

Skagen Bryghus Restaurant
nr. 3 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. juli 2021

Virkelig godt øl og dejlig mad. Især deres pommes frites er VIRKELIG GODE!!!
Betjeningen kører også rigtig godt med søde opmærksomme tjenere.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, FrkTrippeby

Anmeldt 28. juni 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte bryghuset for øl. Lørdag aften var der helt fyldt op med livemusik. Vi kom igen søndag efter frokost, hvor der var god plads. Øllen var helt fin. Rigtig hyggelige lokaler indenfor og dejligt med masser af mulige for også at sidde ude.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Anne Mette E
Anmeldt 15. juni 2021

Fik dejlig frokost tallerken. Der var intet at klage over. Vi smagt noget lokal øl bryghuset laver.
Der er mulighed for at købe øl med hjem fra bryghuset.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Tyren1975
Anmeldt 4. juni 2021 fra mobile enheder

God frokost til en god pris.
Vi fik god betjening og maden kom hurtigt efter bestilling.
Vi sad udendørs og kan anbefale deres fisketallerken.
Personalet var imødekommende

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, Susanne_Helskov
Anmeldt 11. maj 2021 fra mobile enheder

En del larm i lokalet. Vi fik frokostanretning og tapas. Lidt kedelig tapas og uden pynt/ kredset for maden. Osten var varm og virkede til at have stået ude længe. Maden blev hurtig serveret.
Lækker øl.

Dato for besøg: april 2021
Tak, LindaKirkegaard

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!