“Middel frokost, lækker øl”

Skagen Bryghus Restaurant
nr. 3 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. maj 2021 fra mobile enheder

En del larm i lokalet. Vi fik frokostanretning og tapas. Lidt kedelig tapas og uden pynt/ kredset for maden. Osten var varm og virkede til at have stået ude længe. Maden blev hurtig serveret.
Lækker øl.

Dato for besøg: april 2021
Tak, LindaKirkegaard

Anmeldt 13. december 2020

Vi fik både en frokosttallerken og tapas, og alt var super godt
Flinke tjenere og rigtig god varieret udvalg af øl

Dato for besøg: december 2020
Tak, MWDAN
Anmeldt 24. oktober 2020

Spiste frokost her 2 gange med forskellig menu, gode fiskeretter. Begge gange var ok, dertil godt øl. Kan anbefales.

1  Tak, GAage
Anmeldt 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt selvom der var mange mennesker ved bordene. Maden er bare i orden og kommer hurtigt. Vi var der lige, da bandet lavede lydprøve til eftermiddagens musikoplevelser og var ærgerlige over, at vi ikke havde bestilt bord til at blive til at høre musikken.
Bestil bord så du kan få en plads!

Tak, Signe K
Anmeldt 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Øllet er godt, men hvorfor er maden ikke tilsvarende?
Vi ankom og mødte et ikke særligt imødekommende personale. De var bestemt høflige. Men det føltes lidt som om de ikke helt gad at være der og det smitter jo desværre af på atmosfæren.
Vi fik burger og fisk, det var da ok, men det var så det. Hvorfor ikke prøve at gøre maden lige så god som øllet?
Det virker ikke som om ambitionen og passionen er der.

2  Tak, lyngstrand

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!