“Kedelig THE’S tallerken ”

Skagen Bryghus Restaurant
nr. 4 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Ærgerligt at den ret jeg bestilte ...var så stor en skuffelse

Bestilte : the’s tallerken til 139 kr

Retten indeholdt 1 stk tør indbagt kylling, 2 små kedelige forårsruller og en masse opvarmet spagetti med gulerødder ,

Det kan I simpelthen ikke være bekendt , at servere

Tak, AnnetteK74

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig sted, med en dejlig atmosfære. Fik lækker Pariserbøf med hele molevitten og fik selvfølgelig en øl til der lige passede til maden. Personalet søde og virkelig serviceminded.

Tak, sussies2019
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Godt øl i solen. Velsmagende øl af høj kvalitet. Maden var mere gennemsnitlig men ok. Der var en del støj fra trafikken udenfor have muren

Tak, FinnK683
Anmeldt 23. august 2020

Maden er da OK, ikke noget særligt - mest halvfabrikata serveret pænt. Denne gang sad vi udenfor i det fine vejr og alle Covid regler blev fulgt af det venlige og effektive personale.Øllet redder frokosten.

Tak, 536susannel
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk atmosfære og venligt personale, Corona reglerne bliver overholdt til punkt og prikke. Det bedste øl i Skagen findes her og der er mange varianter. Rigtig god mad. Kan kun anbefales et besøg.

Tak, thomasutne

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!