“Lokalt øl og mad”

nr. 4 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. august 2020

Her har du mulighed for at komme til at smage mange forskellige velsmagende lokalbrygget øl og samtidig blive fristet af en menukort hvor det er muligt at finde noget for enhver smag. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Johnlarse

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Stort bryghus også i forhold til den bygning de befinder sig i. Dejlig øl og mad, så det var et par gode timer.

1  Tak, Lund_jorgensen
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Gode øl og almindelig burger
Vi fik en burger sammen med hvor 10 cl øl bræt med 5 øl. Maden var middelmådig men øllene var gode. Desværre blev de hurtigt lunkne da msn får alle 5 slags serveret samtidigt i en kasse uden køl.

Tak, peterkI9129AB
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, god øl, dog blev øllen skænket uden skum, hvilket man ikke forventer på et bryghus......

Tak, bsbenjamin
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Skagen Bryggeri er bare et super dejligt sted med hygge, gode øl og god musik. Har ikke spist der, blot nydt et par fantastiske øl fra det store, spændende udvalg af hjemmebyggede øl. Dejligt personale.

Tak, michaelaM8336JQ

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!