“Første besøg”

nr. 3 af 60 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

Vores første besøg på Skagen Bryghus - men ikke det sidste. Lækker fisketallerken med sild, fiskefrikadelle og stegt kuller. Masser af spændende øl at vælge imellem, og stemningsfuldt at sidde midt i bryggeriet. Ofte levende musik sidst på eftermiddagen.

1  Tak, Sven G

Anmeldt 20. januar 2020

Foir første gang i lang tid, havde vi bestilt bord på Skagen Bryghus. Og denne gang skulle vi for første gang sidde ovenpå i de nye lokaler. Tillykke med dem. Det var vel nok en flot oplevelse. Der var både hygge og god stemning. Dejlige møbler og en god akustik. Også når musikken spillede. Vi bestilte en Bryggerburger med pommefrites til. Og der var rigeligt. Og den smagte godt. Til den prøvede vi et par forskellige af deres fantastiske øl. Igen en dejlig oplevelse på bryghuset. Og denne gang ovenpå. Prøv det.

1  Tak, Torben G
Anmeldt 16. januar 2020

Et must, at besøge bryghuset, lækker frokost og øl, oftest den årlige nye øl.
Venlig betjening og fine udendørs faciliteter.

Dato for besøg: september 2019
Tak, ellenhoulbergt
Anmeldt 3. januar 2020

Skagen Bryghus er kendt for deres mange gode øl, hvoraf mange kan fås som fadøl. Indrettet i det gamle elværk, så stedet er rustikt, men hyggeligt. Servere også frokost, men maden er ikke noget særligt, men svarer til hvad man kan få på mange cafeer. Betjeningen er venligt og hurtig.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Erik D
Anmeldt 4. november 2019

På vores årlige tur til Skagen valgte vi endnu et besøg på Skagen Bryghus, som igen viste sig fra den bedste side. Jeg valgte et luksus Skagenskud sammen med en Skawskum (øl). Magen til oplevelse skal man lede længe efter. Dette Skagenskud var perfekt og med en masse dejlige rejer samt tvisten af agurk var super.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Poul R

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!