“Brygger Burger”

nr. 3 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016

Her er altid godt øl og god betjening. Restauranten har et nemt overskueligt menu kort. Tag evt. på Bryghuset lørdag eftermiddag eller fredag eftermiddag, køb en øl og nyd musikken

Tak, Iversen S

Anmeldt 4. juli 2016

Trods mange gæster hurtig og effektiv servering. Vi fik en salat, der dog var lidt 'slatten', men fyldet var godt. Min veninde fik en portion nachos - det var med en kedelig ost, men portionen var passende.

Tak, BenteH701
Anmeldt 3. juli 2016

Vi kom en fredag eftermiddag - musik i gården, masser af mennesker, fantastisk stemning og et personale der arbejde på højtryk for at servicere alle gæsterne.

Tak, Welling2014
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Man går ikke galt i byen, hvis man ønsker en frokost på Skagen Bryghus. Overkommeligt spisekort, og et pænt udvalg af bryghusets forskellige øl sorter. Alt sammen af bedste kvalitet. Kommer man, som jeg gjorde sidst, en fredag eftermiddag, får man ovenikøbet musikalsk live underholdning. Jeg får let et par timer til at gå her. Absolut et besøg værd.
Fm

Tak, 583frode
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Kun kort besøg og en enkelt. Den var til gengæld rigtig god. Fine lokaler og gid stemning. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jannicb

Rejsende, der kiggede på Skagen Bryghus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Skagen Bryghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!