“god mad”

Havfruen Fiskehus Xi
nr. 21 af 66 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk
Anmeldt 7. august 2021

der er ingen tvivl om at det var god mad, men der var for stor forskel på de 4 stjerneskud vi fik. der var alt fra en lille portion til en meget stor, selv om det var det samme alle havde bestilt. det kan gøre bedre.
og så er prisen på drikkevarer i den høje ende.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, karuphavner

Anmeldt 22. maj 2021 fra mobile enheder

Perfekt til børnefamilier. En god beliggenhed midt i Skagens havn.
Masser af liv. Hurtigt og ment hvis man er sult i området.
Vigtigt det er ingen gourmet restaurant, men det er prisen heller.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 702annak
Anmeldt 20. oktober 2020

Lækker frokost. Maden blev lavet virkelig hurtigt, det smagte dejligt, og der var rigeligt af den. De bedste anbefalinger her fra.

1  Tak, Michael B
Anmeldt 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Sommerens bedste stjerneskud. Frisk fisk. Lækreste rejer og smagfuld røget laks. Pris og kvalitet passer rigtig godt. Tak for en dejlig oplevelse.

Tak, clauskj_rgaarda
Anmeldt 12. oktober 2020 fra mobile enheder

Absolut godkendt udsigt på Skagen havn. Points for hurtig service og god betjening. Maden er meget friture mad men godkendt. Vi fik calamari, fiske filet/delle til mine børn og fik selv en Skaw platte som havde fiskefilet/delle, calamari og rejer m både pommes, rugbrød ogkaetoffelsalat.
Kæmpe portioner men ikke specielt gode fiske fileter eller deller. Prisen snakker vi ikke om - det var jo Skagen. Så 3 stjerner i min bog.

2  Tak, Michael V

Rejsende, der kiggede på Havfruen Fiskehus Xi, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Havfruen Fiskehus Xi? Fortæl om dine oplevelser!