Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

På Hotel Inger er tiden gået i stå, og du bliver ført direkte tilbage i tiden. Hotellet et lille og charmerende sted, hvor alt er som i “gamle dage”. Personalet er venlige, imødekommende og serviceminded. Værelserne ligner også noget fra 70’erne, men de fejler intet. Generelt et rigtig hyggeligt sted og en sjov oplevelse.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, juliedrewsen
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det er anden gang vi er på Hotel Inger hvor man er hensat til en svunden tid.
Her er et overskueligt menukort med god dansk hjemmelavet mad lavet fra bunden.
Alle råvarer er nøje udvalgt, et eksempel kunne være kaffen der er fra Risteriet på Emdrupgård og hvis man er meget opmærksom vil man opdage at morgenkaffen ikke er som den man får om eftermiddagen/aftenen, to forskellige sorter nemlig.
Her i Coronatiden bliver morgenbuffeten
serveret eller portionsanrettet men, stadig med frisk hjemmebagt rugbrød, fransk/sigtebrød og boller, hjemmelavet koldskål med jordbær - rugbrødet fra dagen bliver revet, kogt med hvidtøl og brun farin, serveret i små glas med flødeskum på toppen, mums. Tre forskellige skæreoste fra mild til "voksen" osv. osv.
Man kunne blive ved, øl fra Skagens bryghus osv. et lille tip - bestiller man en stegt rødspætte vil man se et alternativ en smule dyrere, nemlig en "nuller" det er en endnu større rødspætte end den 2er der normalt serveres - den er nu int' bette skal lige siges
Læg dertil søde og rare mennesker der servicerer efter alle kunstens regler.
HUSK, book direkte det er billigere!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, jonassen
Anmeldt d. 25. juni 2020

Hotel Inger - I love it.
Gå ikke glip af denne perle. Familiedrevet hotel i 3 generationer. 20 værelser. Alle værelser er rene og pæne i ældre stil og med alle nødvendige faciliteter. Ingen TV som (I love it). Hotellet har fravalgt det for at "holde stilen" og fastholde roen. Find en plet i solen, i den store have, og drik din morgen- eller eftermiddags kaffe.

Mad forkæles med lokale råvarer - I love it
Dejligt køkken med klassikere fra det danske køkken. Du vil altid finde en af dine yndlingsretter. Min er friskstegte rødspætte og fiskefrikadeller. Selvfølgelig finder du dem på menukortet. Direkte fra havet til "Inger". Du finder selvfølgelig også kødretter på menukortet. Dessert? Hvad med hjemmelavet stikkelbærsgrød til dessert?

Morgenmad? I love it.
Hjemmelavet morgenmad. Jordbær med fløde, hjemmebagte boller, franskbrød, rugbrød, øllebrød med flødeskum, røræg med bacon. Kaffe, the og årstidens frugt.

Personale - I love you, Inger
Du får en superb nærværende og personlig betjening under hele dit ophold. Du føler dig velkommen indenfor i Mormors hus.

Beliggenhed - I love it
Der er 13 km til Skagen og 26 km til Frederikshavn. Der er ca. 1,5 km til "Østerhavet". Det hedder Kattegat i Hulsig. Dejlig tur gennem klitplantagen. Der er en golfbane få kilometer fra hotellet. Om nogle år har du balkon-udsigt til Råbjerg Mile, der bevæger sig 15 meter om året. I dag er der 4 km til milen.

Du er midtpunkt i ro, skønne strande, vandrestier, cykelruter, seværdigheder, kunst, og kultur.

På toppen af Danmark forfører Inger dig – I LOVE IT

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Claus A
Anmeldt d. 1. september 2019

Vi har haft den dejligste weekend tur i Skagen. Også takket være Hotel Inger. Den perfekte base for at opleve N-jylland pænt, rent og top service. Ligger tæt på kandestederne og Råbjerg mile. Morgenmaden er i særklasse og helt i top. Vi kommer igen !

Dato for ophold: september 2019
Tak, Henrik B
Anmeldt d. 28. juli 2019

Dette lille hotel med 20 værelser beliggende i Hulsig syd for Skagen er simpelthen indbegrebet af hvordan et dansk hotel skal være ( og var i 60,erne og 70,erne ) i dagens Danmark, ro og fred og sid hvor du vil i haven, læs dagens avis efter det fremragende morgenbord med så meget lækker hjemmelavet morgenmad, incl.jordbær med fløde, hjemmebagte boller/ franskbrød/rugbrød, øllebrød med flødeskum, skramlede æg med bacon - 2 forskellige skønne kaffer, the og masser af årstidens frugt. Personalet er fremragende til at guide til f.eks. museerne i Skagen og vejlede dig om historien bag den gamle smedje ( få den selv fortalt ) og så værelserne er jo en god historie værd også, vælg de ældste værelser i villaen ved siden af og du får en billig pris dog med morgenmad men også fælles bad og toilet med et værelse mere. Gå lidt op i pris og du får et pragtfuldt ny renoveret værelse med eget bad og wc - så du bestemmer. Det er skønt at jeg ikke skulle bokse med f.eks TV - der er nemlig kun et på hotellet i stuen. Stolene i restauranten er f.eks nok fra 50 erne og solide - de er selvfølgelig renoveret og sat i stand til tidsånden - det havde vist været billigere at købe nogle nye - men nej ikke her, respekt for at bibeholde ånden. Vi nød at snakke med personalet der er 2 og 3 generation med mere på hotellet - nød opmærksomheden, nød roen, nød maden og selv en moderne GT kan de klare der smager pragtfuldt - så jeg har fundet min retro lomme som jeg husker kroerne i 60 erne og mormors mad :-) Vi kommer igen og gerne hvert år - sikke en balsam for sjælen. Husk dog at de kun har åbnet i juni - juli og august og bestil helst værelse, andre både fra US - Canada og Tyskland og Norge har også fundet perlen her.

Værelsestip: De billigste værelser har delt toilet og bruser, og lægger lidt isoleret fra Hotellet, så lidt op i pris.
Dato for ophold: juli 2019
Tak, chrisdan10Grindsted