Anmeldt d. 28. juli 2019

Dette lille hotel med 20 værelser beliggende i Hulsig syd for Skagen er simpelthen indbegrebet af hvordan et dansk hotel skal være ( og var i 60,erne og 70,erne ) i dagens Danmark, ro og fred og sid hvor du vil i haven, læs dagens avis efter det fremragende morgenbord med så meget lækker hjemmelavet morgenmad, incl.jordbær med fløde, hjemmebagte boller/ franskbrød/rugbrød, øllebrød med flødeskum, skramlede æg med bacon - 2 forskellige skønne kaffer, the og masser af årstidens frugt. Personalet er fremragende til at guide til f.eks. museerne i Skagen og vejlede dig om historien bag den gamle smedje ( få den selv fortalt ) og så værelserne er jo en god historie værd også, vælg de ældste værelser i villaen ved siden af og du får en billig pris dog med morgenmad men også fælles bad og toilet med et værelse mere. Gå lidt op i pris og du får et pragtfuldt ny renoveret værelse med eget bad og wc - så du bestemmer. Det er skønt at jeg ikke skulle bokse med f.eks TV - der er nemlig kun et på hotellet i stuen. Stolene i restauranten er f.eks nok fra 50 erne og solide - de er selvfølgelig renoveret og sat i stand til tidsånden - det havde vist været billigere at købe nogle nye - men nej ikke her, respekt for at bibeholde ånden. Vi nød at snakke med personalet der er 2 og 3 generation med mere på hotellet - nød opmærksomheden, nød roen, nød maden og selv en moderne GT kan de klare der smager pragtfuldt - så jeg har fundet min retro lomme som jeg husker kroerne i 60 erne og mormors mad :-) Vi kommer igen og gerne hvert år - sikke en balsam for sjælen. Husk dog at de kun har åbnet i juni - juli og august og bestil helst værelse, andre både fra US - Canada og Tyskland og Norge har også fundet perlen her.

Værelsestip: De billigste værelser har delt toilet og bruser, og lægger lidt isoleret fra Hotellet, så lidt op i pris.
Dato for ophold: juli 2019
Tak, chrisdan10Grindsted
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Lille perle midt i fantastisk natur og tæt på Skagen..
Fin pris taget højsommeren i betragtning.. En fin seng, rigtig godt wifi og et lille badeværelse. Stilen er retro, hvilket er charmerende.. Maden er i samme stil og helt i særklasse.. Medbring en bog, gå en tur og nyd roen:-)

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 822signet
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

At være gæst hos Hotel Inger er at være gæst i en familie.
Charmen på hotellet er et kapitel for sig. Maden er hjemmelavet og nybagt og intet er tilfældigt.
Det ligger skønt midt i naturen og med alle tilbud indenfor en kort radius er det bare must GO Hotel.
Sengene er gode og der er så meget sjæ

Dato for ophold: juni 2019
Tak, CamillaS_12
Anmeldt d. 2. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger på Hotel Inger, Vi overnattet på et meget skravet værelse ved siden af hotellet, vi skulle oveni dele toilet og bad med naboværelset‍♀️ Jeg må indrømme at det ikke er optimalt. Morgenmaden var fin.
Men det er ikke et sted vi kommer igen, alt for slidt efter vores mening.

Tak, Maria S
Anmeldt d. 26. august 2018

Et fremragende ophold. En fantastisk “tilbage-i-tiden” oplevelse. Vi boede ikke på et fancy og nyrenoveret værelse, men har aldrig boet på et hotel med så meget hjertevarme og sjæl.
Maden er et kapitel for sig selv, den er der virkelig kræset om, det gælder både morgenmaden og aftenserveringen. Vi bestilte stegt rødspætte og har aldrig fået et så perfekt stegt eksemplar. At der så fortælles hvorfra de lokale kartoflerne kommer og hvilken sort de var, det er jo et ekstra plus, for de var også absolut perfekte. Mange har beskrevet morgenmaden og den er virkelig god. Vil fremhæve den personlige servering, altid med et smil, og både den hjemmelavede øllebrød og røræg med bacon var portionsanrette og blev budt rundt til hver enkelt, så snart man fik sat sig. Hele tiden var der betjening der havde overblik og også overskud til en lille snak eller venlig kommentar. Et virkeligt positivt og uforglemmeligt ophold.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Helle C