Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

At være gæst hos Hotel Inger er at være gæst i en familie.
Charmen på hotellet er et kapitel for sig. Maden er hjemmelavet og nybagt og intet er tilfældigt.
Det ligger skønt midt i naturen og med alle tilbud indenfor en kort radius er det bare must GO Hotel.
Sengene er gode og der er så meget sjæ

Dato for ophold: juni 2019
Tak, CamillaS_12
Anmeldt d. 2. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger på Hotel Inger, Vi overnattet på et meget skravet værelse ved siden af hotellet, vi skulle oveni dele toilet og bad med naboværelset‍♀️ Jeg må indrømme at det ikke er optimalt. Morgenmaden var fin.
Men det er ikke et sted vi kommer igen, alt for slidt efter vores mening.

Tak, Maria S
Anmeldt d. 26. august 2018

Et fremragende ophold. En fantastisk “tilbage-i-tiden” oplevelse. Vi boede ikke på et fancy og nyrenoveret værelse, men har aldrig boet på et hotel med så meget hjertevarme og sjæl.
Maden er et kapitel for sig selv, den er der virkelig kræset om, det gælder både morgenmaden og aftenserveringen. Vi bestilte stegt rødspætte og har aldrig fået et så perfekt stegt eksemplar. At der så fortælles hvorfra de lokale kartoflerne kommer og hvilken sort de var, det er jo et ekstra plus, for de var også absolut perfekte. Mange har beskrevet morgenmaden og den er virkelig god. Vil fremhæve den personlige servering, altid med et smil, og både den hjemmelavede øllebrød og røræg med bacon var portionsanrette og blev budt rundt til hver enkelt, så snart man fik sat sig. Hele tiden var der betjening der havde overblik og også overskud til en lille snak eller venlig kommentar. Et virkeligt positivt og uforglemmeligt ophold.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Helle C
Anmeldt d. 19. august 2018

Det var ret tilfældigt vi fandt frem til dette hotel, hvor man kan læse en ret så interessant historie på hotellets hjemmeside. Et lille, privatdrevet hotel fra 1947, og frem til sidste år drevet af den oprindelige Inger! Men nu fortsat i familie-eje, og efter hvad vi kan forstå, et sted mange kommer tilbage til pga den personlige service og stedets charme. Det mest bemærkelsesværdige er den nostalgi der møder en, både på værelserne og i fælles-lokalerne. Ikke meget er ændret de sidste 50-60 år. Vi fik et værelse i et anneks, som var en tidligere privatbolig. Der var rent og pænt, og selv om toilet og bad var på gangen, så var det kun adgang for vores værelse. Der var gratis wifi, som fungerede meget godt. Morgenmaden havde et godt udvalg, og vi fik også præsenteret øllebrød! Vi fandt stedet meget godt, og kan sikkert vende tilbage her.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Torger B
Anmeldt d. 5. august 2018

Mindre familiedrevet hotel med god atmosfære. De kan meget med mad. Mange skriver om morgenmaden, og den ER fremragende. Men restauranten serverer også rigtig god mad om aftenen. Temaet er traditionel dansk køkken, og det er ellers ikke vores fortrukne. Men her måtte vi bare overgive os - det var stærkt vanedannende. Check også vinkortet ud - dem vi prøvede var alle gode til prisen.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, MartinMol