2 personer kigger på dette hotel
Priceline237 US$
Hotels.com218 US$
Travelocity218 US$
Anmeldt d. 23. april 2022 fra mobile enheder

God stemning, super service og skønne faciliteter udendørs( spa og pool). Vi havde et pusterumsophold med en ekstra overnatning. Morgenmaden var rigtig god og det var de 2x aftensmad. Rengøring i top og modtagelsen da vi kom var det samme gode oplevelse

Dato for ophold: april 2022
Tak, Dreamer28317323065
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. april 2022

Kære Dreamer
Tusind tak for den flotte anmeldelse. Det glæder os at læse, at I har været tilfredse med jeres ophold og har oplevet god stemning, super service og skønne faciliteter. Vi håber, at vi får lov til at byde jer velkommen igen en anden god gang :)

Anmeldt d. 14. marts 2022 fra mobile enheder

Vi var der i 5 fantastiske dage. Der en en fantastisk service og imødekommenhed i receptionen. Deres cafe og restaurant laver dejlig og lækkert med og der er virkelig meget af det.

Tjenerne gør det rigtig godt og har en dejlig rolig tilgang selv om de er dybt professionel til deres arbejde.

Vi ser frem til, at skulle holde bryllup på stedet i 2023

Dato for ophold: marts 2022
Tak, 900mikkelb
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2022

Kære Mikkel. Tusind tak for den fantastiske anmeldelse - den vil straks blive delt rundt i vores forskellige afdelinger. Vi vil også i den grad se frem til at have bryllup her i 2023 :)

Anmeldt d. 2. januar 2022

Super godt arrangement med god mad og meget fine vine - og masser af begge dele. På trods af coronarestriktionerne var arrangementet gennemført og meget tilfredsstillende. Personalet var tip-top også.

Tak, joern2017
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2022

Kære Joern
Tusind mange tak for de flotte rosende ord - og vi er super glade for, at I synes at det var et super godt arrangement. Rigtig godt nytår :)

Anmeldt d. 29. december 2021

Rigtig dejlig juleophold med fantastisk 5 retters meny og vinsmagning med snacks.
Vi havde hund med i en af lejlighederne og der var også velkomst godbider til den, og et tæppe den kunne ligge på. Alt i alt et super ophold. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Inge S
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. december 2021

Kære Inge. Tusind tak for din flotte anmeldelse og jeres dejlige besøg. Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang. Rigtig godt nytår!

Anmeldt d. 25. december 2021 fra mobile enheder

Vi kunne godt tænke os nogle bredere senge. Gætter på, de var 70 cm brede, dem vi sov i. Men der var hyggeligt på hotellet og nemt at gå til restaurant, værelse og barområde. Der var fint pyntet til jul. Vi kommer igen.

Dato for ophold: december 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ConnieLimbrecht
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. december 2021

Kære Connie
Mange tak for jeres fine anmeldelse, og dejligt at læse, at I gerne kommer igen. Blot til info, så er vores senge som minimum 80 cm brede. Godt nytår!