Hotellets stærke side er beliggenheden. Samt mindre pool område med sauna.
Man er tæt på det hele....men.
4 stjernet hotel bliver det ALDRIG.
Man skal vise nøglen - JA man skal vise nøglen for at købe eller foretage sig noget som helst på hotellet. Nøglen er kæmpe stor og gammel. De har ikke tillid til mennesker/ kunderne.
Værelset er en katastrofe Ekstremt lille og ucharmerende .....
Børnefamilier kan dog have glæde at hotellet grundet pool område.

1  Tak, 631ugod
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej 631ugod
Tak for din anmeldelse.
Der har vist ikke helt været et match mellem dine forventninger og vores hotel - og det kan vi jo kun beklage. Vi håber dog, at du har haft en god tur på toppen af Danmark.

Vi boede to voksne og et barn i 3 nætter på Color Hotel Skagen til kr. 7.050,- Til den pris var forventningerne høje. Desværre var vores værelse/lejlighed meget nedslidt og simpelt. Der var ikke daglig rengøring af vores værelse og morgenmad var ikke inkluderet i prisen og skulle tilkøbes (yderligere kr. 135 pr. person pr. dag).
Hotellets hovedbygning er moderniseret med udendørs pool og sauna område som egentlig er ganske ok. Men lejlighederne er ikke imponerende.
Personalet var heldigvis venligt og imødekommende.

Tak, Kristian N
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Mange tak for jeres anmeldelse, og dejligt at I oplevede vores personale som søde og venlige. Ærgeligt at der ikke har været et match med jeres forventninger. Med hensyn til rengøring og morgenmad står det på hjemmesider og i bekræftelser, at det er med slutrengøring og uden morgenmad - ærgeligt såfremt I ikke har set det. Vi håber dog, at I har haft et godt ophold på toppen af Danmark.

Vi boede i et nyrenoveret værelse, hvilket var okay. Men som et 4-stjernet hotel er det under gennemsnittet af, hvad man kan forvente af 4 stjerner.
Morgenmaden var heller ikke noget særligt.
Personalet var søde og venlige, og man kunne leje cykler, hvilket var godt.

Tak, T2875TWalexanderl
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Mange tak for jeres anmeldelse, og dejligt at I oplevede vores personale som søde og venlige. Ærgeligt at der ikke har været et match i forhold til hvad I oplever et 4-stjernet hotel skal bestå af og så Color Hotel Skagen - det kan naturligvis ske. Vi håber dog, at I har haft et godt ophold på toppen af Danmark.

Alt var optaget, alligevel så sørgede receptionisten for at vi kunne få værelser til 12 personer i uge 29 !!!!! Det er service langt udover det normale! Morgenmaden var fin og betjeningen var i top på alle plan!

Vi kommer igen! Det er helt sikkert.

1  Tak, eneren

Hej med jer. Dejligt at høre at I er tilfredse med opholdet og vil komme igen. Det er hvis den bedste ros vi kan få. På glædeligt gensyn!

Super service i receptionen. Lækker pool område med pool, spa og sauna der blev benyttet flittigt.. Dejlig mad og en ok bar med adgang til en del drinks - Kan varmt anbefale deres "Gin Hass" den var virkelig god :)

Tak, Sejerjagu

Tusind tak for de flotte ord - det glæder os at høre og håber, at I har nydt ferien på toppen af Danmark. På glædeligt gensyn :)