Super service i receptionen. Lækker pool område med pool, spa og sauna der blev benyttet flittigt.. Dejlig mad og en ok bar med adgang til en del drinks - Kan varmt anbefale deres "Gin Hass" den var virkelig god :)

Tak, Sejerjagu
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for de flotte ord - det glæder os at høre og håber, at I har nydt ferien på toppen af Danmark. På glædeligt gensyn :)

Hotellet lever op til de fire ⭐️⭐️⭐️⭐️
Pænt og rent inde som ude, lækker pool område med pool, spa, sauna og udendørs betjening.
En fornøjelig betjening af personalet- altid med et smil på læben Og en sjov lille bemærkning.
Maden er i top og morgenbuffen blev håndteret til UG i forhold til Covid-19
Hotel Color Skagen er klart et besøg værd.

Tak, Holberg4xH

Kære Holberg
Tusind mange tak for de rosende ord - så har vi opnået vores mål :)
Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang.
Fortsat god sommer!

Fantastisk hotel. Alt er i orden. Service, mad og værelserne. Her i Corona tiderne havde de lavet fornuftige tiltag bl. a. at morgenmad var inddelt i hold, hvor man selv valgte tidspunkt. Noget af maden var i portioner med låg (havregryn og cornflakes mv) andet hvor man selv skulle tage maden var med plasthandsker på, så man kunne smide væk efter at havde forsynet sig ved buffeten. Aftensmaden var også fin. Vi har kun godt at sige om hotellet.

Tak, torbent727
Gitte Skelly, Markedsføring hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Torben
Mange tak for de flotte ord, og det glæder os at høre, at I er tilfredse med vores tiltag ift. Corona. Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang :)

Anmeldt d. 6. juli 2020

Godt Hotel med fine værelser, og god standard.
Stor morgenmadsbuffet med alt hvad der skal være.
Dejligt og roligt hotel.
Tæt på Skagen og i gå afstand centrum og Gl. Skagen (Højen)
Vi har boet på hotellet flere gange, og kommer gerne igen :)

Værelsestip: Hvis i vil have lidt mere plads på badeværelset, så book ikke de mindste værelser.
Tak, 188severint

Hejsa.
Mange tak for din tid til at skrive en anmeldelse. Det glæder os at læse, at I er tilfredse med at bo hos os. Det glæder os endnu mere, at I har boet hos os flere gange og gerne kommer igen. Vi vil stå klar til at byde jer velkommen :) På glædeligt gensyn!

Anmeldt d. 5. juli 2020

Det er et rigtigt dejligt sted,med styr på sagerne.
Når man kommer ind i receptionen,føler man sig allerede velkommen.
Det er altid smilende og glade personer,man møder,og altid med en frisk bemærkning

I gør det godt Rikke ,på hotellet

Tak, 486jensj

Hej Jens :)
Mange tak for de rosende ord. Vi bliver altid så glade, når vi hører, at vores gæster er tilfredse. På glædeligt gensyn!