Anmeldt d. 31. oktober 2019

Med tre dages konference hvor servicen bare har har været rigtig god, så kan vi godt anbefale hotellet til større forsamlinger. Når så maden er i den klasse, så gør det ikke noget at være hjemmefra. Særligt den forrygende fiskebuffet hvor jeg ikke kan komme på noget der burde have været der - det var bare GODT

Værelsestip: De har opvarmet udendørs pool med sauna
Dato for ophold: oktober 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Brian B
gitteskelly, Marketing hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2019

Hej Brian

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at du har været tilfreds med service og mad. Det var også en spændende og sjov oplevelse at have besøg af jer alle.

På glædeligt gensyn.

Anmeldt d. 24. juli 2019 fra mobile enheder

Super fine konference faciliteter og en service og Hospitality på højt plan. Man har virkelig forstået hotellets rolle i forhold til værtskab.

Maden til frokost var uovertruffen med en frokost platte med højt niveau.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, thepainter1
gitteskelly, Marketing hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Hej thepainter1

Mange tak for den fine anmeldelse af vort hotel.
Fortsat rigtig god sommer.

Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde booket en lejlighed i 2 nætter, der var rigeligt plads, dog var møblement ret ukomfortabelt.
Vejret var upåklageligt, så vi havde mulighed for at nyde det dejlige poolområde.
Vi spiste frokost på cafe Holger, men må sige at priserne var temmeligt høje.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, arendahl

Hej Arendahl

Tak fordi I tog tid til at fortælle om jeres oplevelse her på Color Hotel Skagen.
Fortsat god sommer.

Anmeldt d. 14. juni 2019

Et fantastisk ophold med halvpension.
Alle på hotellet var søde og hjælpsomme, smilte og genkendte os hver gang.
Morgenmaden var en oplevelse helt for sig selv, sjældent har jeg oplevet en hotelmorgenmad så varier og veltilberedt.
Maden i restauranten var en oplevelse helt for sig selv, helt uovertruffen og lækker.
Kan på alle måder varmt anbefale hotellet.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Limolotte
gitteskelly, Marketing hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2019

Tusind tak for jeres flotte anbefaling. Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen :)

Anmeldt d. 1. juni 2019 fra mobile enheder

Vi boede her to overnatninger. Meget venligt personale, god morgenmadsbuffet og generelt fine spisemuligheder. Men der var en del minusser som næsten trækker ned på to stjerner. Wi-fi fungerede ikke. Der var ikke stik ved begge sider af sengen til telefoner. Der var ingen safety-boks på værelserne. Rengøring var ikke i top (min badedragt blev meget støvet af at hænge til tørre hen over væggen ved bruseren). Der var ingen “forstyr ikke skilt” på værelset - det skulle hentes i receptionen. Stolene på værelserne var heller ikke særlig komfortable.
Men venligt og meget imødekommende personale trækker bestemt op.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Annienielsen
gitteskelly, Marketing hos Color Hotel Skagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2019

Hej Annie
Tusind tak for din anmeldelse af Color Hotel Skagen. Vi tager al feedback meget seriøst og er gået videre med din ris og ros, så vi kan rette op hvor vi kan.