Anmeldt d. 14. april 2019 fra mobile enheder

Vi tilbragte to nætter i en af lejlighederne med såkaldt havudsigt og lydisolerede vægge..... Korrekt at havnen (med tryk på havnen) kunne ses hvis man stod og kigge ud af terrassedøren. Om vægge var lydisolerede var umuligt at sige, men ALT kunne høres: folk der gik forbi på gaden og snakkede normalt (ikke tæt på soveværelset), alle øvrige gæster i øvrige lejligheder kunne høres MEGET, trafik på trappeopgang og støj fra nærvedliggende vej. Virkelig skuffende.

Desuden lugtede der gammelt og hengemt og der var beskidt (støv og skidt i skabene).

Kan IKKE anbefales

Dato for ophold: april 2019
Tak, tinajuhl
Anmeldt d. 20. september 2017

Vi har boet på Mirabel i 2004 og igen 2008, og var helt sikre på, at der skulle vi bo igen, da vi besøgte Skagen i september 2017.
Vi konstaterede ved ankomst, at rengøringen i nogen grad var helt uacceptabel. Køleskabet og fryser var meget snavset, med mistanke om skimmelsvamp. Opvaskemaskinen ligeledes snavset udvendig og indvendig. Affalsstativ under vasken snavset. Trappe og gelænder var belagt med et godt lag snavs. De nævnte emner bar præg af ikke at have være rengjort i meget lang tid.
Vi valgte at tage billeder som dokumentation.
Vi ringede første dag, for at klage over rengøringen, men der var telefonsvarer. Anden dag fik vi kontakt til en person, som ikke havde myndighed til at handle på klagen.
Efterfølgende klagede vi skriftlig, og forlangte halvdelen af lejen refunderet, det blev klar afvist. Efter nogen togtrækkeri fik vi refunderet kr. 300, for manglende rengøring.
Ja, de knap kr. 5.000 kr. Vi har betalt for tre dages leje kunne nok have været givet bedre ud et andet sted. Den ene stjerne som vi har givet, er for udsigten!

Dato for ophold: september 2017
Tak, leneworm
Anmeldt d. 25. oktober 2016

Lejligheden er lige det mindste til 4 mennesker når det er MEGET dårligt vejr, som det var i den weekend vi var her.

Det er til gengæld billigt og beliggenheden er i top.

Her var også rent og fint... Men det skulle være et must i alle sommerhuse og lejligheder at der er salt og peber - det var der ikke i Mirabel

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Carsten M
Anmeldt d. 21. maj 2015

Skulle være på Mirabel i 3 nætter, da vi kom var ALT låst og der gik en time og 30 opkald før vi via nogle private folk kom i kontakt med ejeren på et privat nummer........ Ikke så meget som en undskyldning fik vi......Vi var lovet toilet og køkken på værelse. Toilet og bad var på gangen og fælles med 6 andre....... Køkken var lige ledes fælles med 6 andre - og var i kælderen. Kan virkelig ikke anbeale dette hotel. Første , eneste og sidste gang

Værelsestip: god placering
Dato for ophold: maj 2015
1  Tak, 872s_renv
Anmeldt d. 19. december 2014

Denne lille lejlighed er bare hygge, vi var der en forlænget weekend. Vildt godt, med udsigt over havnen. Alt var inden for gå afstand, havn, resturanter, bar, cafeer, gågade, indkøb. Lejligheden havde et lille køkken med køl og fryseskab, en god dobbelt seng og et dejligt stort badeværelse. Et sted vi gerne kommer igen.
Mvh. Michael

Dato for ophold: oktober 2014