Anmeldt d. 24. november 2017 fra mobile enheder

Vi skulle til bryllup i Skagen og valgte at overnatte på Danhostel.
Værelset var fint og vi kunne låne sengetøj på stedet. Morgenmaden var ok men ikke overdådig. Helt bestemt et fint sted at overnatte.

Dato for ophold: november 2017
Tak, thomasjP7649UG
Anmeldt d. 15. juli 2017

Lille familie på 3 boede fra søndag til fredag. Meget pænt og rent. Morgenmad manglede kun lige Nutella :-) Vi kunne dog godt tænke os, at have fået oplyst, at de også havde et aflåseligt cykelskur. Vi fik nemlig stjålet 2 cykel den første nat.

Værelsestip: Gå-afstand til centrum
Dato for ophold: juli 2017
Tak, mtar2017
Anmeldt d. 1. oktober 2016

Skal man til Skagen er det et godt valg at bo her.
Super sødt personale og rigtig gode rammer om et ophold.
Gode senge, fint badeværelse og morgenmaden kan anbefales da man får fuld valuta for pengene.
Super billigt og så er der penge til alt det andet man gerne vil opleve.
Gratis wifi som virker perfekt over alt på området.

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Heidi J
Anmeldt d. 7. september 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted at bo, kan anbefales. Personalet er super søde. Det er let at møde andre rejsende at hygge sig med. Køkkenet er måske småt, men der har ikke været "kø" mens jeg borde der, det gik fint :)

Dato for ophold: august 2016
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Sofia H
Anmeldt d. 9. august 2016

Afgøres ophold på Danhostel Skagen,var ok. Dog i forhold til hvad vi betalte var det ikke det værd. Værelset var rent og rumligt kønsløst. Vi følte at der er flere regler og ekstra services der gøre at bo på Hotel er lige så dyrt og mindre kompliceret.

Dato for ophold: august 2016
Tak, Fritliv