“Kaffe og kage udenfor i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af Skagens Museums Café

Skagens Museums Café
Prisklasse: 41 kr. - 179 kr.
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Museumscaféen - Brøndums Havehus ligger i Skagens Museums smukke have. Caféen serverer lette frokostretter, pragtfuldt hjemmebag, lækker friskkværnet kaffe, kolde drikke m.m. Havehuset er en af Skagens ældste bygninger. Anna og Michael Ancher boede i de første år af deres ægteskab i bygningen. Der er adgang til haven, det historiske hus og caféen gennem den store havelåge på Brøndumsvej eller fra Søndervej. Cafeen åbner 13. april.
Anmeldt 26. juni 2023 fra mobile enheder

Spisende gæste sidder i gårdhaven.
Kaffe og kage så er detude foran.
Vi fandt en fint bord til 4 personer og fik bestilt kaffe og kage.
Her er hyggeligt og pænt besøgt en fredag eftermiddag inden sommerferie
sæsonen er begyndt.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Pkoch

Anmeldt 29. juli 2022 fra mobile enheder

Med stor forventning ville vi have en god kop kaffe med et godt stykke kage.
Men 180 kr. for et smalt stykke ostekage og almindelig filterkaffe og iøvrigt selvbetjening ef dog utroligt i overkanten. Kagen og kaffen var OK, men hvilken ublu pris. Godt nok er det inflation i verden, men Skagens museums burde lige revurdere priserne.

Dato for besøg: juli 2022
1  Tak, 225s_renb
Anmeldt 23. juli 2020

Jeg bestilte 3 stykker smørrebrød. De var små og virkelig kedelige. En medbragt madpakke ville have været mere spændende. Rugbrødet var tørt. Et enkelt stykke Hamberyg som nok var købt i supermarkedets billige afdeling sammen m en klat italiensk salat udgjorde en del af det intetsigende måltid.Min søn fik franskbrød med rejer til 150,-kr. Der var på ingen måde kræset om noget selvom priserne gjorde at vi forventede noget "lækkert" der var ingen sæbe på toiletterne. Fint skal det være!!!

1  Tak, Mette M
Anmeldt 15. juli 2020

Det er meget hyggeligt at sidde i den smukke have ved cafeen. Cafeen har et fint udvalg af drikkevarer og lækre kager, samt lidt smørrebrød.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Fik kyllingsalat med Cæsarsalat - hvad det så ellers betyder. Det var i hvert fald ikke Cæsarsalat. Ikke noget specielt godt og desværre overdænget med dressing. Forholdsvis dyrt.

1  Tak, Niels_Skydfangdyrk

Rejsende, der kiggede på Skagens Museums Café, kiggede også på

Har du været i Skagens Museums Café? Fortæl om dine oplevelser!