“Det var en ærgerlig oplevelse”
Anmeldelse af Norden Cafe Og Bar

Norden Cafe Og Bar
nr. 39 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Det var en ærgerlig oplevelse på Norden Cafe og Bar. Vi blev først og fremmest misinformeret om hvilke ting der var tilgængelige på deres menukort, for herefter at modtage forkerte drikkevarer.
Vi ventede på maden i lang tid, hvorefter vi hertil fik serveret de forkerte retter - som iøvrigt blev stålfast fortalt som værende de rigtige retter. Der var dårlig og uopmærksom service. Personalet var fuld bemandet men sad og hang rundt på caféen på deres telefoner og solede, for efterfølgende at finde dem spisende fælles pizza i midten af restauranten. Alt i alt en dårlig oplevelse.

1  Tak, claraa147

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Amatøragtig men venlig betjening. Vi måtte bestille 3 gange fordi køkkenet var løbet tør for råvarer. Køkkenet var langsomt og var kun istand til at levere 3 af 5 måltider på en gang - de sidst to retter blev leveret efter de tre andre var færdige. Tjeneren prøvede at servere fiskefrikadeller i stedet for den bestilte kylling og prøvede at overbevise os om det var kylling. De vil have betaling up front, hvilket er ret besværligt da køkkenet ikke kunne levere så vi fik covid uvenlige komtanter tilbage. Kun serviet til 4 af 5 gæster og manglende sæbe på toilettet.
Værst af det hele var at de ikke havde fornemmelse af hvor dårlig betjeningen var eller prøvede at kompensere.

Tak, 766clausa
Anmeldt 31. juli 2020

Helt sikkert et besøg værd!
Personale og service er helt i top. Barfatter med hatten er helt genial, livemusikken er i top og stemningen ligeså!
Jeg kommer gladeligt igen til byens bedste bar!

Tak, 639l_rker
Anmeldt 28. juli 2020

Virkelig sødt personale, der gerne tager sig tid til en snak. Lækker mad, kolde øl, god live-musik, varmelamper (vigtigt i Danmark )
Søger du et sted med god stemning, så tag på Norden!

Tak, RandiBang
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Her er liv og glade dag. Live musik og god mad. Specielt de kvindelige servitricer var enormt søde, smilende og service-mindede. Dejligt sted med god atmosfære... og gode øl fra Knuths bryggeri.

Tak, michaelaM8336JQ

Rejsende, der kiggede på Norden Cafe Og Bar, kiggede også på

Har du været i Norden Cafe Og Bar? Fortæl om dine oplevelser!