Et par sjove timer

Vi købte 18 huller til 70 kr per mand. Man kan få bolde i de mængder der skal til - hvilket først... læs mere

Anmeldt d. 17. juli 2018
KoimaruSkaarup
København, Danmark
fra mobile enheder
Hyggeligt, men i den dyre ende

Besøgte stedet med et barn på ca 5 år. Vi havde egentlig troet, at dinosaurerne var en del af... læs mere

Anmeldt d. 13. juli 2017
Strandberg83
Esbjerg Kommune, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Læste de
Red hjemme side da vi kunne tænke os at spille lidt minigolf på hjemmesiden kunne man læse om hvor god banerne var men da vi fik købt vores billetter og gik igang med at spille kunne man straks se at det var meget ned slidt så det hilder ikke stik med hvad de skriver på deres hjemmeside. Så alt i alt så var det en dårlig oplevelse og vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale dette sted til andre. Denne anmeldelse er den korte version skulle jeg skrive alt så bilen jeg ikke færdig med at skrive .

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, PrebenS85
Anmeldt d. 5. august 2021

Det kan godt være at Dino Minigolf på toppen af Danmark er ‘europas største’ og har levet højt på dette renommé igennem de sidste 10 år. Jeg har da selv været fast gæst mangen en sommer med familie og venner. Det har hidtil været ganske ukompliceret at tage derud, købe en halv liter kold dåseøl og køre hullerne igennem. Hidtil. Et besøg med et hold venner igår satte dog for mig et punktum for Dino Minigolf’s storhedstid.

Jeg skal fatte mig i korthed. Doven og uengageret betjening af en af de unge fyre der står i’boden’. Ingen….som i ingen håndsprit! Toiletforhold ligner noget der er løgn. Beskidt, ildelugtende, toiletpapir på gulvet og en kraftigt fortyndet håndsæbe hvor låget manglede - så man skulle hælde den tynde vand/sæbe opløsning over ens hænder.

Og nu til banernes tilstand. Bredt set bliver banerne åbenbart ikke tilset mere. De er super slidte, der ligger grene, blade og løv og flyder, vandgravene stinker af gammelt algefyldt vand og riverne til at fiske bolde op med er udtjente - så man bliver nødt til at fiske med sin kølle. Det kan jeg leve med - men når ‘greenen’ på de fleste baner er sunket ned og efterlader en blotlagt plastik kant rundt om hullet - bliver det altså lidt svært at putte!

Kunne man ikke lige stikke i Rema og købe noget sæbe og håndsprit? Kunne man ikke lige stikke i Jem & Fix og købe et par løvriver og noget algefjerner?

Få styr på det og vi vender tilbage - også selv om prisen på en halv liter øl er steget en femmer til 25kr. Det ER ikke svært. Der er 1) Serviceniveau 2)Toiletforhold 3)Banernes tilstand

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Esbenrose
Anmeldt d. 4. august 2020

Gammel og slidt bane. Ikke særlig børnevenlig, hvilket vi troede, når man kalder det dino golf og der står dinosaurer rundt omkring.
Det er også i den dyre ende med 70kr pr. Pers.
Derudover har de lukket alt for mange ind samtidigt, vi stod oveni hovedet på hinanden.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, Annikadolmer
Anmeldt d. 3. august 2019 fra mobile enheder

Super minigolfbane med spændende baner og skønne omgivelser! Vi var der med to børn (8+11) og den er super familievenlig.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, KTAkbh
Anmeldt d. 3. september 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig minigolf i skønne omgivelser. Der er både sandbunkere og vandgrav og dinoerne er et hyggeligt element. Helt klart et besøg værd for både børn og voksne

Dato for oplevelse: september 2018
1  Tak, tinamS9844XT