“Herlig fødselsdag med skøn mad”

Brøndums Hotel Restaurant
nr. 5 af 66 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Maden har gennem hele Brøndums Hotels historie været et centralt omdrejningspunkt. Kunstnerne nød den og beskrev den i eksalterede vendinger for deres venner hjemme på akademierne, og siden har den været en af grundstenene i et vellykket ophold på Brøndums Hotel. Med respekt for historien må det klassiske køkken siges at være i højsædet på Brøndums Hotel. Der findes på menukortet stadig retter, som tager udgangspunkt i Madam Brøndums kogekunst, og der findes vel næppe en restaurant i Danmark, hvor det i så høj grad, som på dette skønne badehotel, kræves at tjenerne trancherer, flamberer og fileterer ved gæstens bord. Desuden indtager smørrebrødet en central position på frokostkortet, hvor nyt og spændende smørrebrød ofte udvikles med respekt for traditionerne.
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Brøndums restaurant levede fuldt op til forventningerne på min fødselsdag. 2 voksne og 3 unge fik fremragende fiskesuppe, meget venlig og afslappet betjening, vi fik kaffen serveret i pejsestuen på opfordring fra os. Dagen før fik vi lækker lagkage og kaffe, der manglede ikke flødeskum. Alt i alt en skøn oplevelse.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Anne_Globetrotter

Anmeldt 3. august 2021

Vi fik 3 retter med en sød og professionel betjening. Deres pigvar var en flot smagsoplevelse. Til dessert valgte vi crepes suzette. Det var i særklasse de bedste flamberede pandekager, som vi har fået på en restaurant. Vinkortet er fænomenalt!

Tak, 2bkrit
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var 4 som fik enten sildetallerken eller hønsesalat. Begge retter var super gode ! Den ene gæst fik hjemmelavet rabarbersaft / den smagte fantastisk!
Sød og smilende betjening - vi kommer helt sikkert uge , når vi er på de kanter.
God sommer og tak for dejlig mad

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 714katrinel
Anmeldt 20. juli 2021

Det bliver ikke mere idyllisk end at sidde i haven på en skøn sommerdag, og nyde stedet og stemningen.
Servicen er ok, og det er maden også (og heller ikke mere) - men slet ikke i det niveau som de kræver. Bla måtte vi sende en stegt pigvar retur som var sønderstegt og her snakker vi en ret til 345.- !
Alt er pænt anrettet, men rundt om bordet (vi var 8) var der ingen wow oplevelse på smag, dybde m.m.
Hvis vi kommer igen skal der være for hyggen og så lidt frokost

Dato for besøg: juli 2021
Tak, FoodissoooGood
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Det var med store forventninger vi ankom til restauranten, men blev dog i løbet af aftenen slemt skuffet.
Forretten bestod af kulmule. Den var smukt anrettet men desværre ikke den store smagsoplevelse.
Til hovedret fik vi oksemørbrad som var gennemstegt. Den blev serveret som et alt for stort stykke. Det vil være noget mere appetitligt såfremt det var skæret i mindre stykker. Tilbehøret var smagtfuldt.
Vi sluttede af med en lakrids is der var velsmagende og pænt anrettet.
Men overordnet må vi sig at pris og kvalitet absolut ikke hang sammen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, dorteb389

Rejsende, der kiggede på Brøndums Hotel Restaurant, kiggede også på

Har du været i Brøndums Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!