“Kan kun anbefales. ”

nr. 5 af 60 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Maden har gennem hele Brøndums Hotels historie været et centralt omdrejningspunkt. Kunstnerne nød den og beskrev den i eksalterede vendinger for deres venner hjemme på akademierne, og siden har den været en af grundstenene i et vellykket ophold på Brøndums Hotel. Med respekt for historien må det klassiske køkken siges at være i højsædet på Brøndums Hotel. Der findes på menukortet stadig retter, som tager udgangspunkt i Madam Brøndums kogekunst, og der findes vel næppe en restaurant i Danmark, hvor det i så høj grad, som på dette skønne badehotel, kræves at tjenerne trancherer, flamberer og fileterer ved gæstens bord. Desuden indtager smørrebrødet en central position på frokostkortet, hvor nyt og spændende smørrebrød ofte udvikles med respekt for traditionerne.
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Kan kun anbefales.
Vi valgte “En aften på Brøndum” med champagne og snacks, 6-retters menu, vinmenu, kaffe, petit fours og et glas til kaffen.
Lækkert hele vejen igennem. Særligt havtaskehalen var super. Meget mør vagtel og mørbrad, lækre saucer. Passende størrelse portioner. Vsgtelretten var lidt vel salt ellers var alt fint tilsmagt. Hvis noget skal kritiseres var petit fours ikke det bedste og vi ventede lidt længe på en ret men tjeneren beklagede og hældte ekstra vin op.
Vi havde flere tjenere forbi men alle venlige og gode til at fortælle om mad og vin. Kan ikke genkende beskrivelse af at de skulle være snobbede, det mærkede vi ikke.

2  Tak, Kegris

Anmeldt 11. august 2020

Vi ankom kl ca 18, spurgte om vi “bare” kunne få noget at drikke, det kunne vi så godt, men i gårdhaven hvor der nu var skygge. Inden vi fik valgt et bord, spurgte tjeneren hvad vi skulle ha, så vi bestilte en øl og et glas rosé uden at se et kort. Her sad vi som de eneste gæster i gårdhaven, uden noget personale på noget tidspunkt viste sig (måske vi kunne ha tænkt os et glas mere). Vi måtte lede efter personale for at kunne betale, og ikke så meget som farvel eller tak for besøget!!!!
Vi gik på Skagen fiskerestaurant og fik aftensmad.

Tak, Frueihuset
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Har kommet på Brøndums igennem flere somre. I år var nok sidste gang. Vi spiste frokost 4 mennesker og betjeningen var under alt kritik. Den var direkte uhøflig, ligegyldig og snobbet. Vi følte os i den grad ikke velkomne. Hvor er det dog ærgerligt.

2  Tak, Wanderer63385616566
Anmeldt 2. august 2020

En fantastisk aften, med rigtig lækker og smagfuld mad, vine som passede til, god betjening. En fantastisk aften, som kun kan anbefales til alle som læser dette.

2  Tak, 381bjarnea
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Skøn gammel stil - inkl. flambering af pandekager ved bordet. Køkkenet har generelt meget høj kvalitet både med gourmet-menuen og a la carte. Rammerne er lidt som at være med til at indspille Woody Allens “Midnight in Paris”.

Tak, Jens_Lundsgaard

Rejsende, der kiggede på Brøndums Hotel Restaurant, kiggede også på

Har du været i Brøndums Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!