Åben i dag: 10.00 - 20.00
Spændende Oplevelse

En sjov og spændende oplevelse. Meget autentisk, at det foregår i en gammel bunker. Meget... læs mere

279juanah
Unikt

Virkeligt godt Escape room. Vi prøvede bunkeren der var fyldt med gode og unikke puzzles. Lokal og... læs mere

159jonasv
Langeskov, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. august 2021

En sjov og spændende oplevelse, i realistisk omgivelser, god oplevelse på en regnvejrsdag

kan varmt anbefales.

Tak, SKagen365
Anmeldt d. 8. august 2021

Vi havde en rigtig sjov oplevelse som familie. Det var udfordrende, realistisk og opslugende. Teamet var super-soede og tog godt imod os. Et helt sikkert punkt paa naeste tur til Skagen ogsaa. Tak Jakob & team.

Tak, cjc825
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Super fed oplevelse i Kommandobunkeren! Gennemført mission og opført i original stil. God service fra start til slut.

Tak, Sabine M
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Super god oplevelse, for alle generationer!
Fedt med de realistiske og historiske omgivelser og oprindelige rekvisitter.
Kan stærkt anbefales!

Tak, 427sidselb
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Super god oplevelse.
Var gennem bunker rummene.
Godt plot og god service.
Kom heldigvis alle med ud og freden blev reddet til slut.

Kan klart anbefales

Tak, Rikkenyborg