Åben i dag: 10.00 - 20.00
kanon mission

virkelig god oplevelse, med hele set-uppet. vi var 4 personer hvoraf 2 var nye i escape room... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
jbrohus
Spændende Oplevelse

En sjov og spændende oplevelse. Meget autentisk, at det foregår i en gammel bunker. Meget... læs mere

Anmeldt d. 19. august 2021
279juanah

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Super fed oplevelse i Kommandobunkeren! Gennemført mission og opført i original stil. God service fra start til slut.

Tak, Sabine M
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Super god oplevelse, for alle generationer!
Fedt med de realistiske og historiske omgivelser og oprindelige rekvisitter.
Kan stærkt anbefales!

Tak, 427sidselb

Super god oplevelse.
Var gennem bunker rummene.
Godt plot og god service.
Kom heldigvis alle med ud og freden blev reddet til slut.

Kan klart anbefales

Tak, Rikkenyborg

Super god oplevelse
Fed kulisse med bunkeren, god instruktion og meget venlig modtagelse og instruktion.

Tak, mortenn542
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Cool & sjov og ny oplevelse… Vi havde en skøn familie udfordring - vi er fan Varm anbefaling herfra

Tak, MunkholmLene