Åben i dag: 10.00 - 20.00
Super godt spil med søde og venlige medarbejdere

Super spil, hvor vi fik pulsen op. Kræver team arbejde og kreative løsninger. Brug fantasien - fedt... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
394nielss
fra mobile enheder
Kanon oplevelse

Nordeuropas bedste escaperoom. Kanon oplevelse i kommando bunker. Alt var cool. Jeg havde en fed... læs mere

Anmeldt d. 11. september 2020
167andreasc
Marliana, Italien
fra mobile enheder

Anmeldt d. 11. september 2020 fra mobile enheder

Nordeuropas bedste escaperoom. Kanon oplevelse i kommando bunker. Alt var cool. Jeg havde en fed hat på.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, 167andreasc
Anmeldt d. 6. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig sjov oplevelse. Meget gennemført og bestemt pengene værd! Kan helt klart anbefales til alle der elsker at løse gåder.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, nadjaroth
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Super fed oplevelse - skynd jer afsted!
Vi var 3 generationer afsted og alle havde en supergod oplevelse!

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, lisettevind
Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Oplevelsen var virkelig fed! Meget engagerede og søde spilmestre! Vi var en gruppe på 11 der havde booket begge escaperooms og det var første gang vi prøvede det. Det skal vi helt klart igen!

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, elisehjorthb
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Sjovt og fuld af overraskelser. God guideing undervejs og super flinke medarbejder.
Vi kommer gerne igen

Dato for oplevelse: juli 2020