Åben i dag: 10.00 - 20.00
Super godt spil med søde og venlige medarbejdere

Super spil, hvor vi fik pulsen op. Kræver team arbejde og kreative løsninger. Brug fantasien - fedt... læs mere

Anmeldt d. 17. oktober 2020
394nielss
fra mobile enheder
Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse at være i et escape room i en bunker 🙂 der var masser af spænding hele vejen... læs mere

Anmeldt d. 26. september 2020
METTEVT
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Oplevelsen var virkelig fed! Meget engagerede og søde spilmestre! Vi var en gruppe på 11 der havde booket begge escaperooms og det var første gang vi prøvede det. Det skal vi helt klart igen!

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, elisehjorthb
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Sjovt og fuld af overraskelser. God guideing undervejs og super flinke medarbejder.
Vi kommer gerne igen

Tak, piakarlsen63
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Sjov og spænende underholdning. Vi besøgte stedet med to teenagere og vi havde det alle sjovt. Vi havde valgt minen som havde gode udfordringer til alle. Alt fra modtagelsen til afskeden var som det skulle være og kan kun give mine bedste anbefaling.

Tak, thomaserit
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Det var en sjov oplevelse:) Vi var en familie på 5 personer. Tiden fløj afsted:) Kan klart anbefales.

Tak, susannehM8873RQ
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vildt fed oplevelse ! Vi kom alle på overarbejde, og løste i fællesskab koderne.. alle måtte byde ind . Mvh Fam Mejer, og venner

Tak, boletteruthm