Åben i dag: 10.00 - 20.00
Spændende og gennemført escape room!

Oplevelsen var virkelig fed! Meget engagerede og søde spilmestre! Vi var en gruppe på 11 der havde... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
elisehjorthb
fra mobile enheder
Perfekt for familieoplevelse

Sjovt og fuld af overraskelser. God guideing undervejs og super flinke medarbejder. Vi kommer... læs mere

piakarlsen63
Skagen, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk tur! . Rigtig sjov og sødt personale der var med til at gøre oplevelsen rigtig god, med at sætte den rigtige stemning og god intro.
Rummet var godt lavet med gode, sjove og udfordrende opgaver, i realistiske rum da man jo er i en bunker. Alt i alt en god oplevelse

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, tinarL6549UI
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Var forbi i sommerferien 2020 og det var super godt.
8 personer heraf 4 børn i alderen fra 8-12år. De kunne sagtens være med og løste mange af opgaverne.
Kan klart anbefales og ikke kun på regnvejrsdag i Skagen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, nielsenmortenh
Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Operation Mindfall er en god måde at opleve sin egen by. Ok plot. Og ok sværhedsgrad på de forskellige opgaver.
Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 9200sv
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Helt klart ikke sidste gang jeg besøger escape Skagen. Virkelig en super fed oplevelse, og venlig personale som sarte os ordentlig ind i spillet inden start.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, lasseo478
Anmeldt d. 1. juni 2020

Vi var 2 hold med 5 personer på, hvert hold der dystede på tid og point imod hinanden. Alle 10 var enige. En helt igennem fin og sjov dag, hvor vi kom vidt omkring i Skagen. De 2 1/2 time fløj afsted og begge hold måtte endda løbe til sidste post for at nå det inden tidsfristen. God fornøjelse i et fantastisk pinsevejr i Skagen.
Med venlig hilsen.
Jan Skatka.