“God oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Asia Skagen

Restaurant Asia Skagen
nr. 59 af 67 Restauranter i Skagen
Anmeldt 9. maj 2022

Super god mad og venligt personale!

Kan klart anbefales, hvis man leder efter sushi eller andre asiatiske retter.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, V4014SYmathiasl

Anmeldt 15. marts 2022

Bedste buffet nogensinde med asiatisk koncept. Veltillavet og fristende sushi, dejlige retter og lækker Mongolian med både lam og tigerrejer + alt det vi kender fra lign. steder. Is, kage og kaffe og rimelige priser. Whats not to like ? Og sød betjening.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Tarzan124
Anmeldt 30. oktober 2021

Maden var frygtelig. Nudlerne smagte af jord, det friturestegte mad var hårdt som sten, og var uspiseligt. Sushien var tør og smagte mærkeligt, hvilket endte i vi alle fik det dårligt. Vi valgte at gå op og høfligt spørge om en rabat i det mindste, siden vi ikke spiste noget. Deres personale valgte at svare os igen og var flabede, og sagde intet var galt med deres mad. Chefen blev sur og valgte at ignorere os til sidst, selvom vi holdte en god tone.

Hvis nogen nogensinde kommer til Skagen, så LAD VÆR MED med at spise her. Det er frygteligt. Værste kundeservice og mad jeg nogensinde har oplevet.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Filip123435
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig surt personale. Snakkede grimt til os selvom vi kun var venlige og bare ville bestille mad, sukkede når man prøvede at bestille, og man fik ikke engang mulighed for at bestille halvdelen af det man ville, før de var gået væk igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, marcella2507
Anmeldt 30. juni 2021

Maden var kedelig, slatten og tør. Den smagte af enten ingenting eller decideret dårlig. Virkelig en ærgerlig oplevelse. Vi gav op halvvejs og gik småsultne fra restauranten.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Anja H

Rejsende, der kiggede på Restaurant Asia Skagen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Asia Skagen? Fortæl om dine oplevelser!