hjulebaek3
Næstved, Danmark

Ferie i Skagen

Anmeldelse af Skagen Motel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. jun. 2022
God modtagelse vi kom lidt for sent, godt værelse til prisen, trænger til ny vandhane sprøjter kraftigt, udmærket morgen komplet, var booket gennem Risskov Bilferie og med aftensmad på Foldens Hotel (dagens ret) men det var under al kretik leveret fra sådan et pænt hotel, vælg noget andet eller spis et andet sted
Dato for ophold: juni 2022
Værelsestip: Tæt på byen, men ud til hovedvej
3,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
    2.002 kr.
    0.9 km fra Skagen Motel
    Ved stranden
    Vis flere hoteller i Skagen
    Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var i skagen i uge 29 og tog en weekend her med 1 overnatning. Vi havde forudbestilt på nettet og tjekin gik superlet. Lejligheden var af en god størrelse og man kunne endda sidde udenfor og nyde et glas vin. Motellet er i gåafstand til skagen havn/centrum og tager cirka 15 min.
    Morgenmaden, som er inklusiv var udmærket . Man får meget for prisen her uden at det er 5 stjernet luksus.
    Her kommer vi igen

Dato for ophold: juni 2021
    Tak, 54bendtp
    Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket 2 nætter på Skagen Motel gennem Booking.com
    Alt var fint.
    Dejligt værelse centralt i byen i gåafstand til museer og havn
    Venligt personale, god morgenmad og fin rengøring
    Et dejligt ophold,der kan anbefales

Dato for ophold: oktober 2020
    1  Tak, poulerikj70
    Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte Skagen Motel i August, og blev mødt af kun venligt og opmærksomt personale, værelset var rent og pænt og med køleskab og mulighed for at lave en kop te.
    Morgenmaden var rigtig fint.
    Ind og ud checkning gik både hurtigt og nemt!
    Jeg vil bestemt besøge Skagen Motel igen!

Dato for ophold: august 2020
    Rejsetype: Rejste alene
    Tak, louisebirk
    Anmeldt d. 16. juli 2020

To dages cykel ferie med udgangspunkt fra Skagen motel. Cykel leje var incl. ophold og ganske fint. Kunne ønske de stillede cykelhjelme til rådighed, godt vi selv havde med hjemme fra. Det var gamle "damecykler" med kurv og ganske fine til de korte ture. Personalet var flinke både i ind og udtjekning og behjælpelig med reservering af bord til en restaurant til aftensmad.

Motellets værelse var fint og sengene var ok. Dog kunne rengøring af badeværelse lige tjekkes efter først , da der var blod på gulvet. Ikke det fedeste at opleve.

Morgenmadsbuffet var ok, dog ingen lune retter

Der var p-plads lige uden for døren og det var dejligt

Dato for ophold: juni 2020
    Tak, _kaj2515
    Anmeldt d. 3. juli 2020

Værelset var fint og renligt og sengen god at sove i, dog ligger det lige lidt uden for byen, men der kører bus lige ude foran og ellers kan der lejes cykler. Og kan da os anbefale at hvis der skal bruges taxa er der 4×27 med rigtig god service.

Dato for ophold: juli 2020
    Tak, Pandabjorn