“Fantastisk mad”

20:00
nr. 17 af 60 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: I mere end 120 år hr er været hotel/restaurant på Grenen. frem til 1940erne var det et helt fantastisk badehotel, som havde europas konger og fyrste blandt gæsterne. Dette brændte helt ned i 1943Restaurant Grenen blev bygget i 1959 af den daværende turistforening,og havde til formål at servicere besøgende turister på Grenen. Efterfølgendeer stedet blevet kendt som et meget levende spille- og selskabssted.I januar 2008 købte Henrik Tachau Kristensen overetagen af bygningen.Der blev tilført et elegant Dansk design, hvis farve og materiale valgtog udgangspunkt i omgivelserne og naturen.Nyt interiør, bla. Gubi møbler, 2 kæmpe vinskabe med 4 temperaturzoner og en lækker bar, er med til at gøre stedet unikt og personligt.Ambitionen var at tilføre stedet den kvalitet og dynamik som stedet fortjener.Vi har bygget De 2 Have op, så man hurtigt kan omstille det og tilbydeen bred vifte af arrangementer, selskaber, events & konferencer.Eks har vi i de 4 første sæsoner været værter for så forskellige indslagSom Skagen Revyen, præsentation af nye produkter fra ”Skagen Design”,bryllupper, barnedåb, firmareceptioner, seminar og naturligvis alm. Restaurant.Hvad enten det er kræsne gourmetelskere, de lækkersultne ved frokosttid,den tørstige vandere, lokale som turister – Gør vi alt for at give enoplevelse af høj kvalitet, til den fantastiske udsigt. Og det glæder vi os tilat gøre mange år ud i fremtiden. For hele tiden udvikler vi nye spændendekoncepter og ideer til dette fantastisk beliggende sted.
Anmeldt 13. august 2017

Vi havde valgt at holde vores Sølvbryllups fest på toppen af Danmark på Restaurant De 2 Have med Danmarks måske smukkeste udsigt
Det har vi aldrig fortrudt.
Bordene var smukt dækket op i stil med naturen.
Maden var en fantastisk 3 retters menu med de dejligste vine til.
Mad og vin blev præsenteret på fineste vis og serveringen var helt i top, der manglede absolut ikke noget og der var virkelig styr på det hele.
Helt igennem en fantastisk aften som vi aldrig vil glemme.
De varmeste anbefalinger herfra.

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, LBN68

Anmeldt 11. august 2017

Super lækkert mad og god betjening. Det bliver ikke den sidste gang, vi besøger toppen af Danmark. Tak for en god oplevelse.

Dato for besøg: august 2017
Tak, MorLise2017
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Restaurant de 2 have ligger ikke kun på toppen af Danmark rent geografisk men bestemt også på smagsoplevelsen!
Mig og min kæreste var på besøg til en lækker 3 retters menu en dejlig sommeraften. Forventninger var der ikke så meget af da jeg ikke kendte dette nye sted med de nye forpagtere men menuen lovede gode retter så mine forventninger blev hurtigt høje. Jeg fik jomfruhummer til forret, lækker tyndskået kalvefilet til hovedret (billede) og en frisk ny fortolkning af en gammel klassiker til dessert, nemlig en mazarintærte med hjemmelavet is. Alt smagte vidunderlig ligesom udsigten selvfølgelig var prikken over iet. Mine varmeste anbefalinger går ud til det skønne sted på toppen resturant de 2 have.
Vi ses forhåbentlig snart igen.

1  Tak, Madsvp
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lækker og veltilberedt mad , Danmarks smukkeste beliggenhed og fantastisk udsigt , vi er fan og kommer igen

Tak, Maj J
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

I bund og grund god mad - men.. for en restaurant i det prisniveau er det skuffende med et menukort hvor der er de samme retter som du finder alle andre steder.. Ingen nytænkning eller kreativitet.
I øvrigt var vores glas beskidte, kartoflerne var overkogte, sølle jomfruhummere, ventetid på 50 min mellem forret og hovedret..
Alt i alt nåede de aldrig i mål med gourmet ambitionen; Hverken på mht maden eller service..

5  Tak, 646ibeng

Rejsende, der kiggede på Restaurant De 2 Have, kiggede også på

Har du været i Restaurant De 2 Have? Fortæl om dine oplevelser!