“Middag”

20:00
nr. 20 af 59 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: I mere end 120 år hr er været hotel/restaurant på Grenen. frem til 1940erne var det et helt fantastisk badehotel, som havde europas konger og fyrste blandt gæsterne. Dette brændte helt ned i 1943Restaurant Grenen blev bygget i 1959 af den daværende turistforening,og havde til formål at servicere besøgende turister på Grenen. Efterfølgendeer stedet blevet kendt som et meget levende spille- og selskabssted.I januar 2008 købte Henrik Tachau Kristensen overetagen af bygningen.Der blev tilført et elegant Dansk design, hvis farve og materiale valgtog udgangspunkt i omgivelserne og naturen.Nyt interiør, bla. Gubi møbler, 2 kæmpe vinskabe med 4 temperaturzoner og en lækker bar, er med til at gøre stedet unikt og personligt.Ambitionen var at tilføre stedet den kvalitet og dynamik som stedet fortjener.Vi har bygget De 2 Have op, så man hurtigt kan omstille det og tilbydeen bred vifte af arrangementer, selskaber, events & konferencer.Eks har vi i de 4 første sæsoner været værter for så forskellige indslagSom Skagen Revyen, præsentation af nye produkter fra ”Skagen Design”,bryllupper, barnedåb, firmareceptioner, seminar og naturligvis alm. Restaurant.Hvad enten det er kræsne gourmetelskere, de lækkersultne ved frokosttid,den tørstige vandere, lokale som turister – Gør vi alt for at give enoplevelse af høj kvalitet, til den fantastiske udsigt. Og det glæder vi os tilat gøre mange år ud i fremtiden. For hele tiden udvikler vi nye spændendekoncepter og ideer til dette fantastisk beliggende sted.
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lækker og veltilberedt mad , Danmarks smukkeste beliggenhed og fantastisk udsigt , vi er fan og kommer igen

Tak, Maj J

Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

I bund og grund god mad - men.. for en restaurant i det prisniveau er det skuffende med et menukort hvor der er de samme retter som du finder alle andre steder.. Ingen nytænkning eller kreativitet.
I øvrigt var vores glas beskidte, kartoflerne var overkogte, sølle jomfruhummere, ventetid på 50 min mellem forret og hovedret..
Alt i alt nåede de aldrig i mål med gourmet ambitionen; Hverken på mht maden eller service..

5  Tak, 646ibeng
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Kokken her kan virkelig lave lækker mad..og de har super gode vine - ovenikøbet får du seriøst en af Danmarks smukkeste udsigter.
Restauranten har fået nye ejere april 2017..jeg ønsker de nye ejere alt godt fremadrettet..Fundamentet er i orden - desværre var her ikke mange gæster. Men go there - det er en rigtig fin oplevelse og tilmed rar og meget imødekommende service.

1  Tak, DorteEHansen
Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fejrede dobbelt fødselsdag med 63 glade gæster til frokost mm.
Vores treretters menu kunne simpelthen ikke blive meget bedre.
Vores aftale med den gamle restauratør Henrik, skulle overgå til den nye chefkok Peter, der gjorde sit til at udfylde Henriks store og rummelige sko hvilket lykkedes tildels.
Frokost og vin dertil 5 stjerner, efterfølgende kaffe/te, bar og "natmad" 1 stjerne, hvilket giver 4 stjerner i alt grundet beliggenhed.
Med venlig hilsen Henrik

Dato for besøg: juni 2017
1  Tak, 284kirsten
Anmeldt 17. juni 2017 fra mobile enheder

Fremragende tilberedt lækker fisk og bouillabaisse, den venligste betjening med fin introduktion af retterne, hyggeligt selskab og skøn stemningsfuld baggrundsmusik. Den vidunderligste udsigt over hav og klit.
Hvilken fantastisk aften - Tak!!

Dato for besøg: juni 2017
Tak, R7989RZlisal

Rejsende, der kiggede på Restaurant De 2 Have, kiggede også på

Har du været i Restaurant De 2 Have? Fortæl om dine oplevelser!