“Fantastisk”

20:00
nr. 20 af 59 Restauranter i Skagen
Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: I mere end 120 år hr er været hotel/restaurant på Grenen. frem til 1940erne var det et helt fantastisk badehotel, som havde europas konger og fyrste blandt gæsterne. Dette brændte helt ned i 1943Restaurant Grenen blev bygget i 1959 af den daværende turistforening,og havde til formål at servicere besøgende turister på Grenen. Efterfølgendeer stedet blevet kendt som et meget levende spille- og selskabssted.I januar 2008 købte Henrik Tachau Kristensen overetagen af bygningen.Der blev tilført et elegant Dansk design, hvis farve og materiale valgtog udgangspunkt i omgivelserne og naturen.Nyt interiør, bla. Gubi møbler, 2 kæmpe vinskabe med 4 temperaturzoner og en lækker bar, er med til at gøre stedet unikt og personligt.Ambitionen var at tilføre stedet den kvalitet og dynamik som stedet fortjener.Vi har bygget De 2 Have op, så man hurtigt kan omstille det og tilbydeen bred vifte af arrangementer, selskaber, events & konferencer.Eks har vi i de 4 første sæsoner været værter for så forskellige indslagSom Skagen Revyen, præsentation af nye produkter fra ”Skagen Design”,bryllupper, barnedåb, firmareceptioner, seminar og naturligvis alm. Restaurant.Hvad enten det er kræsne gourmetelskere, de lækkersultne ved frokosttid,den tørstige vandere, lokale som turister – Gør vi alt for at give enoplevelse af høj kvalitet, til den fantastiske udsigt. Og det glæder vi os tilat gøre mange år ud i fremtiden. For hele tiden udvikler vi nye spændendekoncepter og ideer til dette fantastisk beliggende sted.
Anmeldt 7. juni 2017

Vi fik en 3 retters menu og der til nogle dejlige vine.
Det var fremragende intet mindre.
Maden var flot anrettet, den smagte fantastisk og den blev flot præsenteret af tjeneren.
Alt dette og så den fantastiske udsigt.
Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, LBN68

Anmeldt 23. maj 2017 fra mobile enheder

Helt igennem skøn oplevelse...totalt lækker mad og vine, og super betjening De varmeste anbefalinger herfra

Dato for besøg: maj 2017
2  Tak, 123Anne1966
Anmeldt 4. maj 2017

Helt fantastisk udsigt.

Restauranten var lige åbnet for sæsonen og med nye ejere og der var endnu ikke givet tilladelse til servering af alkohol, så vi kunne ikke få øl og snaps, men fik i stedet en frokostøl.

Deres stjerneskud er virkelig god, stor og mættende og frokostøllen passede fint til den.

Virkelig flink og imødekommende betjening.

1  Tak, HenningP629
Anmeldt 4. maj 2017

Beliggenhed beliggenhed beliggenhed.
Vi fik Stjerneskud.
Fantastisk.
Virkelig dejligt stjerneskud.
Meget velsmagende og flot anrettet.
Og så med den fantastiske udsigt.
Kan helt klart anbefales.

1  Tak, LBN68
Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte de 2 have en stille mandag til frokost, og vi har kun ros tilovers for de nye ejere. Beliggenheden er fantastisk, personalet er venlige og imødekommende, maden var velsmagende og lækker. Helt bestemt et besøg værd!! Vi kommer igen!

1  Tak, Stine M

Rejsende, der kiggede på Restaurant De 2 Have, kiggede også på

Har du været i Restaurant De 2 Have? Fortæl om dine oplevelser!