Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted.
Alt fungerer.
Nemt og tilgængeligt.
Meget rent og pænt alle steder, både fælles arealer og huse.
Venligt og imødekommende personale.
Kunne helt sikkert forestille mig at komme igen.
Nemt feks. at leje cykler og så cykle via cykelsti hele vejen ind til Skagen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, nork344
Vigdis Hansen, Marketing hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Tusind tak for den fine anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at du er godt tilfreds og at du har nydt din ferie her hos os. Vi håber vi får lov til at byde dig velkommen igen til Skagen Strand.

Anmeldt d. 12. juli 2020

Super fint sted at være. Dejlige faciliteter. Dog synes jeg godt de kunne oppe sig i forhold til deres restaurant. Jeg bestilte en fin burger med lækker brioche bolle, dog SKAL en hakkebøf være gennemstegt og den her er helt rå inden i. (Se billede). Den bliver i hvert fald ikke spist op, for jeg vil nødig være syg...

Dato for ophold: juli 2020
Tak, freja1607
Vigdis Hansen, Marketing hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2020

Hej Freja. Mange tak for din anmeldelse. Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse i Restaurant Skagen Strand. Vi tager den bestemt videre med vores forpagter. Vi er i øvrigt glade for, at du synes godt om vores sted og faciliteter.

Anmeldt d. 19. februar 2020 fra mobile enheder

Skønt sted, med mange aktivitets muligheder. Pænt og rent, og rengøring er inkluderet i prisen. Flot natur og pænt rummelige lejligheder, som er udstyret med det man har brug for. Man får meget for pengene.

Tak, JohansenDK
Vigdis Hansen, Marketing hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2020

Tusind tak for den fine anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at du er godt tilfreds og at du har nydt din ferie her hos os. Vi håber vi får lov til at byde dig velkommen igen til Skagen Strand ved en senere anledning.

Anmeldt d. 16. februar 2020

Vi havde 4 overnatninger i et af feriehusene i uge 7 og det var rigtigt godt. Faciliteterne er måske ikke de nyeste, men de er ganske fine. Badelandet kan til tider være en smule fyldt, men vi fandt nogle tidspunkter uden så mange andre. Badmintonbanerne var også fine, ligesom legepladserne og de andre udendørs faciliteter.
Beliggenheden i forhold til Skagen er også rigtig fin og så er der kort afstand til toget.
Det er bestemt et sted vi vil komme tilbage til.

Tak, 218jacobn
Hotelskagenstrand, Marketing ansvarlig hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Tusind tak for den fine anmeldelse af vores fereicenter. Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 14. februar 2020 fra mobile enheder

Fint sted til prisen.
Fin lejlighed med det der skal være.
Fine senge og god indretning.
Lille badeland hvor ungerne kan få en times tid til at gå.
Ikke de lækreste omklædningsfaciliteter, men ok.
Super udenomsareal med gode aktiviteter.

Tak, anders_jensen82

Hej Anders. Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for at I har nydt vores faciliteter, og vi noterer os din kommentar om omklædningsfaciliteterne. Vi håber vi får anledning til at byde jer velkommen igen en anden god gang.