Anmeldt d. 11. juli 2019 fra mobile enheder

Super dejligt feriecenter, vi fik en super behandling, der er en lille købmand og en dejlig restaurant. Vi fik god mad og sød betjening.
Temperaturen i svømmebadet kunne godt lidt have et par grader mere, ellers var der intet at klage over.
Placeringen iforhold til Skagen er perfekt især når toget næsten stopper ved hoveddøren.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 343mortens
Hotelskagenstrand, Marketing ansvarlig hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2019

Tusind tak for den fine anmeldelse. Vi arbejder hele tiden på at yde den bedste service overfor vores gæster, og derfor er det dejligt at høre om jeres positive oplevelse. Vi håber vi får anledning til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 6. juli 2019

Vidunderlig ferie sted,strand,vandland og beliggenhed,samt skønne aktiviteter.
Elsker det,ro,og toget lige til døren.
Mine børn nød det,især mini golf,og vandland.
Jeg nød den smukke natur.Og stranden.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Solsikke12
Hotelskagenstrand, Marketing ansvarlig hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2019

Hvor er det dejligt, at I har nydt jeres ferie hos os.Tusind tak for de rosende ord og de 5 stjerner. Vi håber vi får anledning til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 10. marts 2019

Super beliggenhed og masse af ting at give sig til for hele familien . Gode lejligheder i rækkehuse, velholdte og veludstyret køkken. Dog skal det siges at restaurant IKKE kan anbefale. maden er oversaltet og meget fra fritur

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Janolsen
Hotelskagenstrand, Marketing ansvarlig hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2019

Mange tak for de 4 stjerner og for den fine anmeldelse. Vi er dog meget kede af, at Restaurant Skagen Strand ikke levede op til forventningen, og vi vil bringe klagen videre til vores forpagter. Vi håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 27. oktober 2018 fra mobile enheder

Gode lejligheder i rækkehuse, velholdte og veludstyret køkken. Lille TV skærm. Beliggende 15 minutters gang fra flot strand mod Kattegat. Mange aktiviteter muligt. Lokal togstation Hulrig meget tæt på. Nærmeste supermarkeder 10 km væk. Bil en fordel, også for at komme til Skagen og rundt til aktiviteter. Dog kan cykler lejes på hotellet.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, jhmikkelsen
Hotelskagenstrand, Marketingkoordinator hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2018

Mange tak for den fine anmeldelse og de 4 stjerner. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at lave den. Vi vil gerne lægge til, at man nemt kan komme til og fra Skagen med toget som stopper lige udenfor vores hoveddør. Det tager små 12 minutter og kan være et godt alternativ, hvis man ikke ønsker at bruge bilen. Vi håber at vi får fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen tilbage ved en senere anledning.

Anmeldt d. 17. september 2018

Dejligt rent hus, super beliggenhed og masse af ting at give sig til for hele familien incl hund Absolut rigtigt dejligt sted, som klart kan anbefales. Dog skal det siges at restaurant IKKE kan anbefales. Vi valgte steak, kort efter serveringen kom damen og spurgte om maden var ok. Jeg svarede, at min bøf var gennemstegt og jeg gerne ville ha haft den medium. Svaret hertil var, så skulle du ha sagt det, da du bestilte.... desuden syntes hun at den var ok, men hvis jeg virkelig ville, kunne de da godt lave en... jeg var helt målløs. Vi valgte Ikke at spise der igen Dagen efter kom jeg ind i en god fuld restaurant og damen fra dagen før, stod og skænkede fadøl. Spurgte om jeg lige måtte spørge om noget, dertil var svaret; tager det lang tid.... super uprofessionel og dårlig service.
Vi vil helt klart komme igen, men nok ikke i restauranten.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, CharlotteA1692
Hotelskagenstrand, Marketingansvarlig hos Hotel Og feriecenter Skagen Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2018

Hej Charlotte. Mange tak for din anmeldelse og de 4 stjerner. De er vi rigtig glade for. Vi er dog meget kede af at høre om din oplevelse i restauranten. Det er bestemt ikke sådan vores gæster skal behandles og vi tager det selvfølgelig videre med vores forpagter af restauranten. Dejligt at I alligevel vil komme igen og vi glæder os til at byde jer velkommen.