Anmeldt d. 1. april 2018 fra mobile enheder

Vi skulle blot have en enkelt overnatning i Skagen og faldt over Sønder strand og det har til fulde levet op til forventningerne.
Vi fik et lille anneks med plads til 5 personer og det var rigtig fint. Gode senge, rent og pænt. Skulle der sættes fingre på noget så var det at de to af sengene stod op mod en skråvæg hvilket gav lidt 'hovedbrud'

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, 411pallel
Anmeldt d. 1. april 2018 fra mobile enheder

Rigtig venligt personale, der var fleksible og hjælpsomme i forbindelse med ændring i booking! Dejlig morgenmad og gåafstand til alt. Skøn stemning og hyggelig atmosfære vi boede i et lille anneks som var super hyggelig, havde et lille køleskab så man kunne have lidt deri. Alt i alt et dejligt ophold med få mangler!

Dato for ophold: april 2018
Tak, MiaNielsen
Anmeldt d. 3. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt lille sted med god betjening, et dejligt værelse , god seng og dejlig varme dyner (-9 grader udenfor) og godt badeværelse , morgenmaden måtte vi spise ude i byen pga renovering, dette var vi ikke oplyst om, men alt i alt rigtigt fint til vores behov.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, 43edithl
Anmeldt d. 21. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk ophold. Rent og pænt og smagfuldt indrettede værelser. Super betjening både på kontoret og i restauranten. Skøn og flot indrettet terrasse og have. Kan bestemt anbefales. Kommer gerne igen. John og Helle fra Allerød.

Dato for ophold: august 2017
Tak, futterne
Anmeldt d. 7. marts 2017

Et hyggeligt stille hotel i 'baghaven' af Skagens museum.
Morgenmaden var super dejlig og der er mulighed for at hente en kop kaffe mv. senere på dagen mod betaling. Velegnet til par og enlige, mindre velegnet for børne familier. Super hyggelig værter!

Værelsestip: Værelset med balkon er der god udsigt fra til vippefyret og det grå fyr.
Dato for ophold: februar 2017
Tak, jbhalkjaer