Priceline
280 US$
Gratis afbestilling indtil d. 04.07.22
281 US$
Gratis afbestilling indtil d. 05.07.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
267 US$
Hotels.com281 US$
Travelocity281 US$
Orbitz.com281 US$
Anmeldt d. 3. maj 2022

Jeg har haft et dejligt ophold , veldig hjælpsom persionale, og godt morgen bord.
Var lidt uheldig med min venstre arm, men persionalet var flinke med at hjælpe.
Pænt og rent på værelset, lige renoveret.
Kommer gerne igen.
Med venlig hilsen
Ole B. Larsen

Værelsestip: Vestvendte værelser
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ole bonde l
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. maj 2022

Hej Ole. Tak for din flotte anmeldelse. Det var ikke så godt, med din venstre arm - men hvor er det dejligt, at vores personale kunne hjælpe dig på bedste vis og vi håber selvfølgelig at du er helt ovenpå igen. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen en anden gang. Mvh Anne, Skagen Harbour Hotel.

Anmeldt d. 1. maj 2022

Vi tog et længere ophold på Skagen Harbour hotel. I alt var vi der 5 nætter. Vi havde aldrig været i Nordjylland og ville gerne opleve området. Vi søgte på nettet og så, at Skagen Harbour hotel havde flotte anmeldelser.

Vi ankom lørdag aften, hvor man skulle være opmærksom på, at receptionen ikke er bemandet og man selv skal finde ud af alt. Vi ringede på det nødtelefonnummer, som stod på døren. Intet svar. Så vi stod udenfor i kulden og prøvede at få adgang til vores værelse. Langt om længe fandt vi nøglen som var lagt i en boks.

Herefter kom vi op på vores værelse. Det var et nydeligt værelse. Det var måske så nyt, at selv om man havde luftet ud flere dage i træk, var der stadig lugt af maling eller nye møbler/gulvtæpper. Da vi skulle pakke vores tøj ud, var der hverken garderobe eller skuffer. Meget mystisk. Vi troede måske vi havde fået et forkert værelse.

Dagen efter gik vi til receptionen, som fortalte, at de beklagede skufferne ikke var ankommet. Vi kunne dog få lov at opgradere mod mer-betaling eller vente på skufferne, som ville ankomme mandag. Vi undrede os meget. Hvordan kan man sælge et ikke færdigt værelse til fuld-pris på et hotel, som er i den højere ende af skalaen. Vi tænkte vi ville vente til mandag og fokusere på vores ferie.

Det blev mandag og der var stadig intet sted vi kunne placere vores tøj. Skufferne var stadig ikke ankommet. De ankom heller ikke tirsdag eller onsdag. Hele opholdet blev vi derfor tvunget til at leve i en kuffert og følte os ekstremt skuffet over hele oplevelsen.

Vi blev bedt om at kontakte ejeren i den forbindelse og hun svarede frækt: ”Jeg tænker ikke at det er sundhedsskadeligt. Til info er der prisstigninger efter renoveringen og I har i grunden betalt for det gamle værelse. …Jeg tænker ikke der har været så meget andet I kunne sætter en finger på”.

Med andre ord kunne vi ikke forvente noget godt, da vi havde betalt for det "gamle" værelse til den "gamle" standard pris. Magen til selvfed holdning fra ejeren til at alt er perfekt på hendes hotel. Det vidner om en ejer uden empati og kun fokus på profit. Denne fokus ødelægger flere ting på stedet:

- Hele receptionsområdet lukker kl. 19. Dette betyder at hvis man vil ned i fællesområdet, som normalt er en del af oplevelsen, er dette ikke muligt. Jeg ved ikke om det er fordi, man ikke stoler på, at ens gæster kan behandle ens hotel ordentligt. Vi har aldrig oplevet noget så mærkeligt før og til stor irritation for os.
- Personalet er sødt og morgenmaden er OK, men ”fedtet”. Det er det samme hver dag. Ingen variation og kun basis. Der mangler bestemt lidt små varme ting som pølser, bacon, røræg mv. Det virkede desværre som om at der bliver sparet på noget, som intet ville koste og ville give en bedre oplevelse.
- Hotellet har ingen restaurant, hvilket er ærgerligt for totaloplevelsen.

1  Tak, Roxieworldtravel
Anmeldt d. 1. maj 2022

En helt igennem fantastisk weekend på Skagen Harbour hotel er nået til ende. Vi har nydt opholdet rigtig meget. Fantastisk personale, smilende og hjælpsomme. Værelserne er virkelig i en go standart, pæne og rene. Morgenmaden var virkelig dejlig, og smagte himmelsk. Alt i alt topklasse. Vi kommer helt sikkert tilbage. Kan virkelig anbefale andre at besøge hotellet.

Værelsestip: Alle værelser er i høj standart
Tak, frankjN9712DK

Kære Frank. Tusind tak for den virkelig flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at i har sat pris på alle de ting som også betyder noget for os. I er meget velkommen en anden gang - og vi glæder os til, at den gang kommer, så vi igen kan byde jer velkommen. Mvh Anne, Skagen Harbour Hotel.

Anmeldt d. 29. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig overnatning på Skagen Harbour Hotel i april, og det kan kun anbefales! Vi fik set Skagen i det smukkeste solskin, og tog os på hotellets cykler ud til Grenen, hvor vi kunne gå til spidsen i vandkanten i bare tæer. På hotellet havde vi et super fint værelse og oplevede rigtig god service. Lækker morgenmad desuden den bedste kaffe ad libitum. Som en del af vores ophold spiste vi på Skagen Fiskerestaurant, hvilket også kun kan anbefales.
Vi kommer gerne igen en anden gang!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, andrealA116FD
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. maj 2022

Kære Andrea. Tak for den flotte anmeldelse, og ikke mindst de 5 stjerner Det er dejligt at høre, i har nydt både hotellet, Skagen Fiskerestaurant og selve Skagen. Vi glæder os allerede til, at byde jer velkommen igen en anden gang. Mvh Anne, Skagen Harbour Hotel

Anmeldt d. 17. april 2022 fra mobile enheder

Fin service, hurtig indtjekning, som foregik med smil på læben og stor imødekommenhed. Stort og rent værelse. Central beliggenhed og alligevel roligt uden en masse støj fra vej og restauranter/ værtshuse. Lækker morgenmad med kvalitetsprodukter

Værelsestip: Ladning af elbil burde kunne foregå smartere end en standardtakst, evt. afregning pr. KWh
Tak, JensJNybo
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2022

Tusind tak for jeres fine anmeldelse og de pæne ord. Dejligt I sætter pris på hotellet, vores service og den kvalitet vi går så meget op i at have :)