Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com232 US$
Priceline238 US$
Travelocity232 US$
Orbitz.com232 US$
Agoda.com239 US$
FindHotel232 US$
Anmeldt d. 17. april 2022 fra mobile enheder

Fin service, hurtig indtjekning, som foregik med smil på læben og stor imødekommenhed. Stort og rent værelse. Central beliggenhed og alligevel roligt uden en masse støj fra vej og restauranter/ værtshuse. Lækker morgenmad med kvalitetsprodukter

Værelsestip: Ladning af elbil burde kunne foregå smartere end en standardtakst, evt. afregning pr. KWh
Tak, JensJNybo
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2022

Tusind tak for jeres fine anmeldelse og de pæne ord. Dejligt I sætter pris på hotellet, vores service og den kvalitet vi går så meget op i at have :)

Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

Morgenbuffeten var en skuffelse, vi manglede friskbagt brød og æg og bacon.
Der manglede hygiejneartikler , sæbe og dårlig shampoo og bodylotion.
Ligeledes ville det være hyggeligt med en lille velkomsthilsen,
Vi gav dog 2700 for 2 overnatninger.

Tak, Freedom03259690094

Hej Freedom03259690094
Tusind tak for jeres anmeldelse. Jeg er ked af at høre at I ikke har fundet vores kvalitet i orden.
Alle vores produkter er fra fra Karmameju - et luksuriøst dansk mærke uden kemikalier. At det er uden kemikalier kan være grunden til du syntes shampooen er dårlig, da man skal vaske håret lidt anderledes. Men læs gerne mere om Karmameju og deres kvalitetsprodukter på deres hjemmeside.
Vi håber at kan byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 11. april 2022

Værelse var super god... personale meget service mindet..der var ingen unødigt støj...

God parkerings muligheder....Morgenmad var utrolig lækkert.... Man kunne læse aviser god lounge område.... du kunne nyde solen på begge terrasser....

Tak, mnl297

Hvor er det dejligt med sådan en solskins historie. Tusind tak fordi I tog jer tid til at anmelde os.
Det betyder utrolig meget.

Anmeldt d. 6. april 2022

Fint ophold med opgradering af værelset - Fin middag på Skagens Fiskerestaurant og fin norgenmad at køre hjem på
Vi kommer gerne tilbage næste gang vi vil besøge Skagens seværdigheder
Tak for denne gang
Birgit og Ole

Tak, Tolstrup3827
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. april 2022

Hej Birgit og Ole
Tusind tak for jeres anmeldelse. Det er så dejligt at høre I har nydt jeres ophold hos os og
middag på Skagen Fiskerestaurant. I er meget velkomne til også at lave en anmeldelse hos dem :)
Vi håber at byde jer velkommen snart igen.
Venlig hilsen Didde Winter, ejer

Anmeldt d. 3. april 2022 fra mobile enheder

Tak for er rigtigt hyggeligt ophold den 31.3 /1.4, hvor flot betjening med 2 dejlige siiter. Vi fik dejlig menu med vin på jeres røde Fiskerestsurent.
Vi og vores venner havde et dejligt ophold hos og kommer gerne igen ved anden lejlighed.
Bedste hilsner
Hanne og Kai

Dato for ophold: marts 2022
Tak, KSH1949
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. april 2022

Kære Hanne og Kai. Tusind tak for den flotte anmeldelse. Dejligt at i har nydt det hos os, og på Skagen Fiskerestaurant. Vi glæder os til, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang. Mvh Anne, Skagen Harbour Hotel