157 $
Gratis afbestilling indtil d. 28/09/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com157 $
Priceline157 $
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Et neget hyggelig hotel i en meget hyggelig by. Hotellet har en fin atmosfære, det har et vænlig personale og det har rene og pene værelser. Morgenmaden intas i en lys og hyggelig sal. Én ting er sikkert: Vi kommer tilbake hvert år. Her er det godt at være!

Dato for ophold: september 2020
Tak, MortenBerner
Lea Sørensen, Gæsteservice/reception hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Mange tak for flotte anmeldelse. Det betyder meget for os, at I nød dit ophold og fandt hotellet dejligt og behageligt.
Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen næste år.

Anmeldt d. 2. august 2021

Elsker at holde ferie i Skagen! Hotellet har super beliggenhed, nemt at leje cykler på hotellet, fantastik personale og mega hyggelig atmosfære. Skøn skøn morgenmad og gode drinks på deres hyggelige terrasse.

Tak, kristinemortena

Mange tak for den fantastiske karakter og den meget positive ord.
Vi mener god service og hyggeligt atmosfære er meget vigtige for jeres ophold, så det gør vi vores bedste for at yde, hver eneste dag.
Vi håber meget på at kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 1. august 2021

Godt sted at bo, da det er centralt beliggende med parkerings muligheder
Fint værelse med en god seng, god morgenmad (savnede kun lige scramble æg og bacon på buffeten) og en meget hyggelig gårdhave
Kan bestemt anbefales

Tak, Anette8230

Mange tak for den flotte anmeldes.
Vi håber meget på at kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 30. juli 2021

Skønt hotel, og fantastisk team, som gør alt for du skal få det bedste ophold.

En morgenmad, som klart kan anbefales.

Værelserne er fine, men kunne godt bruge er pift samt et klima anlæg på de varme dage, hvorfor de må vente med den sidste stjerne.

Tak, 92lasses

Mange tak for den flotte anmeldelse.
Vi er utrolig glade for at I nød jeres ophold her hos os. Vi arbejder på at alle værelser/suiter bliver renoveret og i stil med de 7 vi har fået ordnet der ligger ude i gårdhaven.
Vi har heldig og få en fantastisk somme med mange varme aftner og nætter. Klima er på ønskelisten men ikke nemt at gennemføre på en bygning som vores. Hvilke gør at vi har bordvintalatior gratis til lå og frit tilgængelige hele døgnet i vores trappeopgang.
Vi håber på at kunne byde jer velkomme igen en anden gang.
Skagen Harbour Hotel.

Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt hotel - meget venligt og hjælpsom personale og flotte værelset/lejligheder. Fantastisk beliggenhed., og gode parkeringsforhold. Vi var her samme tid sidste år og kommer helt sikkert igen næste år kan kun give de bedste anbefalinger

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 532birgittek

Mange tak for den fantastiske anmeldelse. Det betyder meget for os, at I nød dit ophold og fandt hotellet dejligt og behageligt.
Vi vil se frem til endnu engang at kunne byde jer velkommen igen.