Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com162 $
CheapTickets162 $
Orbitz.com162 $
FindHotel162 $
Travelocity162 $
Agoda.com162 $
Anmeldt d. 13. december 2020

Dejligt ophold i december. Selvom der næsten ingen var til morgenmad, så var der stadig et rigtig godt udvalg.
Altid flinke og smilende værter.
Værelse fine og rene.
Eneste lille ulempe. Vi var afsted onsdag - fredag, og der var lidt larm fra værftet på den anden side af vejen.

Tak, MWDAN
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for jeres fine anmeldelse. Dejligt at I nød jeres ophold og turen til Skagen. Dejligt i nød morgenmaden. Den skal selvfølgelig være lige lækker uanset antal af gæster. I vores verden er morgenmaden meget vigtig, når man har ferie og skal slappe af.
Vi håber meget at kan byde jer velkommen snart igen.

Anmeldt d. 13. december 2020 fra mobile enheder

Personalet på dette hotel, var fra start enormt venlige og imødekommende! Værelset var stort og nyt, med en meget stort tv, egen terrasse og minibar. Værelset var dog et smule mørkt, og selvom der er et enormt tv, så var der kun 2 kanaler.

Hotellet er placeret centralt i Skagen med muligheder for at opleve en masse i gå afstand

Morgenmadsbuffen var lækker og indbydende, dog var udvalget ikke så stort :)

Tak, lpilgaard95
Anmeldt d. 11. december 2020

Utroligt venligt og effektivt personale, rent og hyggeligt i vores suite, stort moderne badeværelse med ordentlig plads i bruseren, skønne senge, dejlig morgenmad - det ophold skal helt klart gentages.
Tak til jer alle sammen for den personlige interesse og "pleje"

Tak, Escape630914

Selv tak for jeres besøg og tak fordi I tager jer tid til at lave en fin anmeldelse. Det betyder alverden for os.
Dejligt I har lyst til at komme igen - det vil vi se frem til. :)

Anmeldt d. 10. december 2020 fra mobile enheder

En åbenbaring af et hotel i forhold til indretning, service og personalets høje kompetence og lyst til at give menneskelig og personlig betjening og komme vores ønsker og behov i møde!
Vi opsøgte dette hotel, da vi flygtede fra et andet hotel, som ikke kunne varmes ordentligt op. På et øjeblik følte vi os taget varmt og hjerteligt imod på Skagen Harbour Hotel.
Der er så mange fine detaljer i indretningen både på værelset og i fælles områderne, detaljer hvor andre hoteller sædvanligvis fejler. Her kæles der for det hele.

1  Tak, ovesteens2017

Åh i to. Tusind tak for jeres besøg og mange tak for jeres pæne ord. Det er meget vigtigt for os.
Det var virkelig hyggeligt at have jer boende. Vi er glade for at alt lykkedes og
jeg fik efterfølgende set jeres fine koncert - sikke en oplevelse. Godt gået af jer!
Vi håber at få besøg af jer igen.
KH

Anmeldt d. 9. december 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg er netop kommet hjem efter et par skønne dage hos Harbour Hotel.
Fantastisk værelse, rent, pænt og moderne.
Lækket morgenmad.
Imødekommende og venlig reception☺️. Fælles interesser og nyt venskab.
Vi kommer meget gerne igen.

Tak, 163maleneb