Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com162 $
CheapTickets162 $
FindHotel162 $
Orbitz.com162 $
Agoda.com162 $
Travelocity162 $
Anmeldt d. 11. december 2020

Utroligt venligt og effektivt personale, rent og hyggeligt i vores suite, stort moderne badeværelse med ordentlig plads i bruseren, skønne senge, dejlig morgenmad - det ophold skal helt klart gentages.
Tak til jer alle sammen for den personlige interesse og "pleje"

Tak, Escape630914
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Selv tak for jeres besøg og tak fordi I tager jer tid til at lave en fin anmeldelse. Det betyder alverden for os.
Dejligt I har lyst til at komme igen - det vil vi se frem til. :)

Anmeldt d. 10. december 2020 fra mobile enheder

En åbenbaring af et hotel i forhold til indretning, service og personalets høje kompetence og lyst til at give menneskelig og personlig betjening og komme vores ønsker og behov i møde!
Vi opsøgte dette hotel, da vi flygtede fra et andet hotel, som ikke kunne varmes ordentligt op. På et øjeblik følte vi os taget varmt og hjerteligt imod på Skagen Harbour Hotel.
Der er så mange fine detaljer i indretningen både på værelset og i fælles områderne, detaljer hvor andre hoteller sædvanligvis fejler. Her kæles der for det hele.

1  Tak, ovesteens2017

Åh i to. Tusind tak for jeres besøg og mange tak for jeres pæne ord. Det er meget vigtigt for os.
Det var virkelig hyggeligt at have jer boende. Vi er glade for at alt lykkedes og
jeg fik efterfølgende set jeres fine koncert - sikke en oplevelse. Godt gået af jer!
Vi håber at få besøg af jer igen.
KH

Anmeldt d. 9. december 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg er netop kommet hjem efter et par skønne dage hos Harbour Hotel.
Fantastisk værelse, rent, pænt og moderne.
Lækket morgenmad.
Imødekommende og venlig reception☺️. Fælles interesser og nyt venskab.
Vi kommer meget gerne igen.

Tak, 163maleneb
Anmeldt d. 21. november 2020

Fik en fantastisk fin modtagelse - dejligt værelse og lækker eftermiddagskaffe med kage.
Værelset er lækkert indrettet og dejligt med lille kaffemaskine.

Morgenmaden var en lækker buffet og hotellet prøvede at sikre denne buffet i coronaens tegn, men svært og det lykkedes ikke hele vejen. Vil nok foreslå, at morgenmaden serveres ved bordene.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, lisbeth d
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2020

Hej Lisbeth
Tuisnd tak for jeres fine anmeldelse. Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold. Ang. morgenbuffetten har vi allerede taget nogle yderligere foranstaltninger ift. Corona, som jeg tænker er rigtig gode.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 1. november 2020 fra mobile enheder

Vi havde et fantastisk dejligt ophold på Harbour og efterfølgende spisning på Skagen Fiskerestaurant - en oplevelse som var virkelig klasse og meget bedre end forventet. Hotellet er dejligt og roligt beliggende og alligevel tæt på by og havnen.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, Nicofrede1

Tusind tak for jeres fine anmeldelse. Vi er så glade for at vi levede op til jeres forventninger og mere til. Det er jo hele meningen :)
Vi håber meget at se jer igen en anden gang.