Hotels.com
CheapTickets159 $
FindHotel159 $
Travelocity159 $
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig et rart sted at tilbringe nogle dage. Personalet er meget sødt og hjælpsomt og der var meget rent. Et sted man føler sig godt tilpas. Vi tilbragte 3 nætter på det hyggelige hotel der havde en dejlig atmosfære og en god beliggenhed ved havnen

Dato for ophold: september 2020
Tak, 920tined
Didde Winter, Ejer hos Skagen Harbour Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2020

Tusind tak for jeres fine anmeldelse. Det betyder rigtig meget for os. Rengøringen har altid været i højsædet hos os. Det kan aldrig været godt nok.

Anmeldt d. 31. august 2020

Vi havde nogle dejlige dage på hotellet. Alt var rent og lækkert og personalet var super søde og servicen i top. Atmosfæren på hotellet er afslappet og hyggelig, og værelset vi boede på var stort og rummeligt, med gode senge og en dejlig stor terasse.

Tak, I293VTanjal

Tusind tak for jeres fine anmeldelse. Det var dejligt at have besøg af jer. Vi nyder altid at yde høj service for vores glade gæster :)

Anmeldt d. 17. august 2020

Kan varmt anbefale harbour hotel.
Ligger rigtig godt i forhold til havnen og byen og dejlig med parkering i kælderen
Flink og venlig personale, dejlig morgenmad med lækker pålæg og brød.
Hyggelig atmosfære og dejlig gårdhave.
Kommer gerne igen

Tak, Rejsefrihed123
Anmeldt d. 16. august 2020

Fremragende hotel med super beliggenhed. Tæt på byen og alligevel i et roligt hjørne af Skagen Havn. Må fremhæve personalet der yder udstrakt service. De forkæler simpelthen gæsterne. Dejlig morgenmadsbuffet og rigtig gode værelser.
Perfekt til en ferie i Skagen. Har været der før og kommer helt sikkert igen.

Tak, keldbrinchk

Hej Keld
Tusind tak for jeres fine anmeldelse. Det er dejligt I nød jeres ferie her hos os. Vores helt store passion er service, så det er dej
ligt at I har mærket det og sætter pris på det.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 14. august 2020

Lejligheden (523) havde super størrelse og der var rent og pænt da vi ankom. Super parkering i kælderen. Lejligheden bar dog præg af manglende vedligehold, specielt døre. Dørene til altan kunne næsten ikke lukkes og trængte til kærlighed, køkkenet havde minimalt udstyr. Internettet virkede ikke de første 3-4 dage og da det blev løst var det langsommere end 4g på mobilen. Hotellet fortalte at ejeren af lejligheden flere gange var gjort opmærksom på det dårlige internt. I velkomst email var anført at der var gratis the og kaffe i receptionen men jeg fik først dag at vide at det var forbeholdt hotellets gæster!! troede også jeg var gæst. fik dog allernådigst lov at tage en kop filter kaffe til ca 2kr literen. Mange tak.

Værelsestip: vælg lejlighed med facade mod havnen for at opnå morgensol.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, 746madsm

Tusind tak for jeres anmeldelse. Anmeldelse tilhører dog Skagen Harbour Apartments og ikke hotellet.
Der er i disse tider ved at ske udskiftning af møbler m.m.