Tripadvisor
Skagen
Tilføj
Indbakke
Søg

“Lækker cafe imellem skagen og grenen”

Skagen Grå Fyr Cafe og Butik
nr. 20 af 71 Restauranter i Skagen
Anmeldt 20. oktober 2019

Sikke en dejlig overraskelse! Vi gik fra Skagen ud til Grenen, og ca. halvvejs på turen lå denne fine Cafe, som overgik enhver forventning. Lækker mad, hjemmebagte flotte kager, og en dejlig afslappet og usnobbet betjening. Og det hele til særdeles rimelige priser. Her skal vi hen igen, næste gang vi kommer til Skagen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Niels S
FLQUIST, Owner hos Skagen Grå Fyr Cafe og Butik, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

Hej Niels.
Tak for den flotte feedback. Det sætter vi stor pris på.

Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Vores familie på fire kom på besøg. To betalte for billetter mens to andre ventede på cafeen og købte is. Der var en masse ledige borde, alligevel blev vi der sad på cafeen smidt væk, efter 15 minutter, fordi vi var færdige med isene. De hjalp ikke at fortælle at vi jo var gæster af cafeen, da vi havde købt is, og at familien sådan set også havde betalt billetter til museet. Vi fik at vide at det var en principsag at man ikke måtte sidde ved bordene når man “kun havde købt to små is”, og det var ligegyldigt at alle de andre borde også stod tomme, så vi ikke tog pladsen fra nogen. Vi gik igang med at pakke det hele sammen, og nævnte at vi ville skrive en anmeldelse på TripAdvisor. Vi ved ikke om han overhørte dette, for lidt efter kom han ud og ombestemte sig.
Uanset hvad, var det en rigtig dårlig oplevelse, og den slags smålighed får ikke vores anbefaling!

Dato for besøg: juli 2019
4  Tak, 258linew
Anmeldt 4. juni 2019

Besøg denne dejlige cafe. Helt igennem lækker og ærlig mad. Hjemmelavet det hele . Brød, marmelade og kage . Selv osten, som ikke var hjemmelavet var super lækker.
Sød betjening og stor ros til den, der er ansvarlig for maden.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, steenrohde
FLQUIST, Owner hos Skagen Grå Fyr Cafe og Butik, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juni 2019

Hej Steen.
Tak for den fine respons. Det sætter vi meget stor pris på.
V.h.

Anmeldt 3. juni 2019

et fint hyggeligt sted med god betjening 2 friske damer ,og så støtter man et godt projekt fik god kaffe ig kage ,har også hørt de har en god frokost .hilsen stig

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Stig R
Anmeldt 3. februar 2019

Altid sød og venlig betjening. Maden er fin, specielt er kagerne ganske velsmagende efter en god travetur langs Sønderstrand.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Annalise R
FLQUIST, Manager hos Skagen Grå Fyr Cafe og Butik, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. februar 2019

Hej Annelise.
Tak for, at du gav dig tid til at give os feedback.
K.h.

Rejsende, der kiggede på Skagen Grå Fyr Cafe og Butik, kiggede også på

Har du været i Skagen Grå Fyr Cafe og Butik? Fortæl om dine oplevelser!