“Sød betjening”

Cafe Knuth's
nr. 1 af 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Stjerneskud er på rugbrød
Pommefriter smager som de var fra i går, Beskidt udendørs område, men sød betjening og flotte toilletter

Tak, Global60892238887

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik nogle virkelig lækre salater, noget med laks og noget med kylling, og steak med pom fritter, pebbersaucen var meget stærk i smagen men ikke andet, den manglede bestemt smag i fylden, man kunne kun smage peberet, men steaken var stegt meget fin og betjeningen, en ung pige var meget sød og venlig og hun opfyldte alle vores ønsker

Tak, Tina J
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var 4 pers. som faldt ind på Knuth`s for at få os en drinks. Hurtigt kom en tjener hen til vort bord og vores kemi passede godt samme med ham. Vi fik os et par drinks og der var en utrolig hyggelig stemning. Vi kan varmt anbefale dette sted.

1  Tak, Fearless787700
Anmeldt 11. juli 2021

Vi spiste her fordi stedet fik top anmeldelser flere steder, men det var en under middel oplevelse. Fin betjening. Vi fik burger, mulefrit og fish&chips. Kedelig mulefrit og den friturestegte fisk var ikke værd at spise. Vi er i Skagen, så jeg forventer at fisk er i top.

1  Tak, Line H
cafeknuthskagen, Ejer hos Cafe Knuth's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2021

Hej Line det er vi meget kede af og vil tilbyde dig en middag på vores anden restaurant Skagen Rooftop, eller en ny middag på Cafe Knuth.
Vi fik 3 gode anmeldelser i går på Fisk, så jegcteor su har været uheldig .. Er det muligt vi kan gøre det hele om , på vores regning ..??? Jeg kan træffes på 31323365

Anmeldt 1. juli 2021 fra mobile enheder

Måske et lidt tyndt grundlag at bedømme på, men for folk som os der er tossede med Irish Coffee: Dette er det bedste sted vi endnu har fundet i Skagen. Hvis du er i tvivl, så spørg bare tjenerne. Selv de påstår kækt at ingen andre laver ligeså gode irish's som dem.. og den er god nok. Eneste lille minus: De bruger ikke kandis-srænger...

2  Tak, veronse1

Rejsende, der kiggede på Cafe Knuth's, kiggede også på

Har du været i Cafe Knuth's? Fortæl om dine oplevelser!