“Stress og tør burgerbolle”
Anmeldelse af Cafe Knuth's

Cafe Knuth's
nr. 1 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Da vi mødte ind i restauranten var der ro og fred med flere tomme borde. Inden længe blev restauranten fyldt op hvilket resulterede i tre tjenere der løb rundt i restauranten uden et minimum af øjne på den enkelte gæst. En restaurant med høj grad af stress og jag! På ingen måde hvad man søger på ferien.
Mad bestod af en ok burger dog var bollen tør og hård som en tvebakke. Fritterne ganske ok.

1  Tak, peter80001

Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig god service, sød og smilede. Maden var rigtig god, ikke en finger at sætte der. Portionerne var hverken for store eller for små. God atmosfære. Klart et sted man gerne vil komme igen.

1  Tak, 327eat
Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Stjerneskud findes i mange varianter.
Her er det en paneret kullerfilet med rejer og er stykke røget laks på ristet rugbrød. Smukt anrettet og velsmagende.
Caféens egen kappelborg øl passer fint til. Alkoholfri øl haves, men ikke på kortet.

Tak, jmolgaard
Anmeldt 14. juni 2020

Vi spiste frokost 2 dage på Cafe Knuth - den ene dag med servering udenfor. Fin betjening og meget lækkert og rigelig mad.

Fin betjening med en vært, som forstod at give en meget fin service.

Tak, lisbeth d
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Kæresten og jeg var på hyggetur til Skagen, og ledte efter en lettere aftensmad.

Dette fandt vi på café Knuths, hvor vi fik henholdsvis Burger og stjerneskud. Tjeneren anbefalede burgeren, men vi fandt absolut også stjerneskuddet lige så lækkert. Dog serveres det på rugbrød, hvilket vi ikke har prøvet før:)

Tjenere var serviceminded og veloplagt og vi følte os godt behandlet.

Hilsen Tanja og Peter.

Tak, peternK9713XT

Rejsende, der kiggede på Cafe Knuth's, kiggede også på

Har du været i Cafe Knuth's? Fortæl om dine oplevelser!