“Julefrokost med juleholdet”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad, fantastisk (Ellen + en mand) betjening, vi blev hygget om, og alt var bare super.
Super dejlig aften

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, jillvaarmarkb

Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

En våd december aften og så droppede vi ind for ag spise aftensmad - og hvilken oplevelse
Helstegt rødspætte med kartofler, tyttebær og smørsovs.
Fisken var helt perfekt - nøj den var god !!
I tillæg hertil var der to (2) fisk til hver.
En perle i skagen.
Rustik interiør men neget hyggeligt personale. Den skal du prøve hvis du er i Skagen

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, Poul S
Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik gammeldags dansk flæskesteg med brune og hvide kartofler, brun sovs og rødkål. Det var veltillavet men kartoflerne var en skuffelse - hvide kartofler der ikke var skrællet og de brune kartofler var ikke velsmagende. Rødvinen var alt for varm, men en køler hjalp på det - prisen for vinen var alt for høj. Der var mad nok, men trods alt in lille skuffelse.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, vernere2015
Anmeldt 16. september 2019

Vi var på familietur til Skagen, hvor vi besøgte Bodilles. Vi fik serveret kold mad, hvor bøffen var helt rød. Derudover skændes de internt og der var generelt en dårlig stemning.
Ikke et besøg værd

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Kristoffer P
Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Maden er autentisk og gode råvarer, betjeningen er så hyggelig og omsorgsfuld, man føler sig virkelig velkommen. Det fås ikke meget bedre, glæder mig til næste gang vi skal besøge Bodilles kro

Dato for besøg: september 2019
Tak, CharlotteNielsen8310

Rejsende, der kiggede på Bodilles Kro, kiggede også på

Har du været i Bodilles Kro? Fortæl om dine oplevelser!