“En oplevelse udover det sædvanlige”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 4 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt 7. august 2021

Det var første gang vi var i Skagen og vi valgte at tage på Jacobs café og bar, hvor vi fik morgenmad.
Efter en meget lækker morgenmad besluttede vi at bestilke bord til om aftenen.
Det var en absolut oplevelse at være på denne restaurant med behagelig atmosfære og hyggelig stemning.
Vi var 4 personer afsted og vi fik alle 7 retters menu. Det kan bestemt anvefales. Portionerne var tilpas små og alle retter var meget lækre og hver og en ret var en oplevelse i sig selv. Stor ros til kokkene i køkkenet.
Hvad der gjorde at vi fik en absolut overraskende god oplevelse var helt klart vores meget imødekommende og kompetente tjener, Mikkel Møller, der sørgede for at vi ikke manglede noget og at vores aften blev endnu bedre.
Vi spurgte ind til hvad Mikkel selv ville anbefale af vine til retterne, hvor han kommer med rigtig gode bud og vi endte med at gå med de vine han anbefalede som vi var meget glade for, fordi de passede perfekt til retterne. Ikke mindst kunne han forklare mere om vinenene end vi havde forventet.
Vi kan varmt anbefale Jacobs cafe og bar både til morgenmad, hvor der er lækker morgensmad tellekren og en meget lækker brunch tallerken, og til aftensmad hvis man man ønsker en oplevelse og meget lækkert mad.

Tak, ellamaria92

Anmeldt 6. august 2021

Super god service, mega flinke og søde. Maden var dejlig. Det et godt og hyggeligt sted for hele familien.

Tak, Nicoline J
Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig aften udenfor med drinks. Drikkevare skal dog betales ved hver bestilling udenfor. Det betød at vi tit havde “dialog” med tjeneren der oftest var ude. Vi formoder hun har haft en dårlig dag som kan ske for alle- dog ærgeligt når man kun er i Skagen for at opleve stedet i to dage.

Hun var forladt for energi i forhold til alle de andre. Der var ikke meget respons gå ‘tak skal du have’ osv. Havde personligt forventet noget ‘velbekomme’ eller et smil der var til at tyde. Vi blev dog også engang imellem betjent at en anden sød kvinde og det var rart.

Det er herligt sted og meget smukt indenfor. Toiletfaciliteter er HELT i top!

Tak, MariaK4851
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Hurtig og venlig betjening. Super lækker Cæsar salat, hyggelig stemning og velegnet til alle aldre
Kan varmt anbefales

Tak, christiana152
Anmeldt 3. august 2021

Vi fik 2 retter. Maden var rimelig god. Brødet på bordet var kedeligt og der manglede smør. Bøffen måtte ud igen, da den var rå og ikke medium. Betjeningen var meget sød og imødekommende. Pladsen indendørs var trang og ubekvem. Vores stole på begge sidder af bordet var mast op i ryggen på nabobordene.

Tak, 2bkrit

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!