“5 stjernet mad og service”
Anmeldelse af Jakobs Café & Bar

Jakobs Café & Bar
nr. 3 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Jakobs Café & Bar – nyistandsat 2015! Skagens levende spise- & mødested Jakobs Café og Bar er stedet i Skagen, hvor man mødes – enten for at spise et godt måltid mad tilberedt af unge og ambitiøse kokke, for at hygge sig i de røde lædersofaer med en café latte og dagens friske avis, for at checke sin mail og læse onlinenyheder hjemmefra eller måske bare for at få en kold forfriskning i baren med et stort udvalg af danske og udenlandske øl samt diverse drinks og cocktails. I alle weekender fra 27. april til midt i september byder Jakobs på live musik med forskellige bands. Stilen er pop/rock kopimusik, og dansegulvet bliver hurtigt fyldt, når musikerne går på scenen kl. 22.30. I pauserne sørger husets DJ for at stemningen aldrig daler!
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted, med super service.
Vi fik god kvalitet på både mad og service.
Klart anbefaledes værdigt!

Vi havde vores lille nye hund med, selv den med der sørget for efter alle kunstens regler

Tak, JonasB2314

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Kæmpe skuffelse.
Vi bestilt en omgang mørbrad og en omgang lammekølle.
Køllen var tør og saucen til mørbraden var i kold. Ved godt saucen ikke må være alt for varm, da den så skiller, men is kold er ikke godt nok. Og aldrig har jeg fået en kølle og mørbrad så lille.
Tjenerne var flinke nok, men kom aldrig før vi skulle betale, for at spørge til maden og vi havde bestilt en hel flaske vin, som vi hvergang selv måtte skænke op.
Det er simpelhen ikke godt nok, når man næsten betaler kr 1000,- for 2 hovedretten, en dessert og en flaske vin.
De skal virkelig oppe sig, for vi kommer igen.

Tak, godmadnu
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker frisk fisk og god smag på kartofler og mayo. Alle var godt tilfreds med både burger og mini hotdogs. Gode råvarer og hjemmelavede ristede løg!

Tak, 886janniem
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Utroligt lækkert med opfyldning af kaffe mv. flere gange. Pænt og lækkert og en meget rimelig pris..

Tak, gittegung
Anmeldt 19. juli 2020

Var forbi til brunch og var de første gæster inde af døren, god service og maden var fin, kommer gerne igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Jesper P

Rejsende, der kiggede på Jakobs Café & Bar, kiggede også på

Har du været i Jakobs Café & Bar? Fortæl om dine oplevelser!